*tornerose* Skrevet 23. oktober 2008 #2 Skrevet 23. oktober 2008 Still here :-) Går her å håper oxå stopper det opp oxå blir jeg skuffa........ men tror det er ting på gang da jeg går med uregelmessige rier og slimer en del!!!!!! Så snille dere er som tenker på mg :-) Blir kjempe rørt...... (men kjenner hormonene er på topp for tiden, hehe)
Gjest Skrevet 23. oktober 2008 #3 Skrevet 23. oktober 2008 hvordan går det??enda uregellmesig rier??spennende dette
Elisa ♥2 barnsmor♥ Skrevet 23. oktober 2008 #4 Skrevet 23. oktober 2008 Så bra det skjer noe! Hva med dere andre? Vi er mange som følger thrilleren deres...
*tornerose* Skrevet 23. oktober 2008 #5 Skrevet 23. oktober 2008 Heia. Fremdeles uregelmessige rier..... frustrerende....... Håper på en god natts søvn :-) tullegutt som ikke vil ut (hehe) :-D Jeg får nok smøre meg med tålmodighet, for dette kan ta tid....!!!! Lurer også på hvordan det går med de andre?!!!! Er vel i fødsel hele gjengen :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå