Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2008 #1 Skrevet 23. oktober 2008 Har lyst til å prøve ketolysekuren etter svangerskapet. Hvor lenge etter fødselen må jeg vente med dette? Må legge til at jeg ikke skal amme..Noen som har gått på dette før som kan gi meg forslag til gode måltider. Kan jeg spise ubegrenset bare det ikke inneholder for mange karb.?Liker å spise meg skikkelig mett.
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2008 #2 Skrevet 23. oktober 2008 Jeg hiver meg på denne! Går så mye opp i svangerskapet (er normalvekt ellers) at dette frister. Men hva om man ammer?
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2008 #3 Skrevet 23. oktober 2008 Hei, jeg har gått på ketolyse, og det er en kur MAN MÅ SETTE SEG MEGET GODT INN I!!! KJØP OG LES BOKEN! Prater i store bokstaver her nå, men man er NØDT til å vite hva man driver med, det skal balanseres nøye dette her. Bruk ketolyse.no til å bestille bok og nødvendige kosttilskudd, der kan man også kjøpe tilgang til et nettforum. Hvis du vil ha tilsvarende forum gratis kan du bruke lavkarbo.no og lete deg fram til ketolysekur-forumet. Når det er sagt er det en lett kur å følge, og det er nettopp en kur det er. Når du har kommet dit du vil vektmessig går du langsomt over på mer fedon lindberg-aktig kosthold - og dette må du holde deg til livet ut. Det funker som bare det, ikke noe hokus pokus, men man må vite hvordan man skal sette sammen maten, derfor, igjen: KJØP OG LES BOKEN! ) Lykke til begge to!
WF og ♀jentene♀ 06&08 Skrevet 23. oktober 2008 #4 Skrevet 23. oktober 2008 Oi! Hehe...det var ikke meningen å krysse av for anonym ) Var jeg som skrev 15:13 )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå