Tante Blås Squaw Skrevet 23. oktober 2008 #2 Skrevet 23. oktober 2008 Jeg er VELDIG glad i solsikker, så jeg begynte å lykkegrine da svigerfar kom med en diger bukett, hehe.
line_n & sara Skrevet 23. oktober 2008 #3 Skrevet 23. oktober 2008 fikk jo en del ullklær fra nøstebarn, det var jo knall, men tror faktisk at det beste var et hjemmestrikka lite teppe, akkurat stort nok til å ha over babyen i bilstolen eller vogna (like stort som et helseteppe) snuppa er født på vintern, vellogmerke. men dette teppe brukte vi masse, og det er ikke noe typisk man får kjøpt på hm eller lindex, og hjemmestrikka er jo stas!
brooklyn Skrevet 23. oktober 2008 #4 Skrevet 23. oktober 2008 Jeg er VELDIG glad i diamanter, så jeg gren sånn at jeg husker ikke noe fra da jeg fikk forlovelsesringen min...
Tante Blås Squaw Skrevet 23. oktober 2008 #5 Skrevet 23. oktober 2008 Hehe, jeg vil fortsatt ha solsikker framfor diamanter ;o) Men for en anledning å fri på! *smelt*
stratosen_er mamma_ Skrevet 23. oktober 2008 #6 Skrevet 23. oktober 2008 en smokk som lillegutt likte kjempegodt..hadde noen fra før men de var ikke på langt nær så gode så d var den beste gaven her:)
erteposen + 4 Skrevet 23. oktober 2008 #7 Skrevet 23. oktober 2008 Håndkrem til meg, og silkeluer til barna. Kan brukes både inne og ute.
brooklyn Skrevet 23. oktober 2008 #10 Skrevet 23. oktober 2008 til mini fikk vi et ullfleecepledd fra nøstebarn. det brukes hele tiden, i vuggen, vogn og i sengen. helt genialt!
Simbasa Skrevet 23. oktober 2008 #11 Skrevet 23. oktober 2008 Til meg: Sjokolade - siden kvalmen endelig forsvant. Til baby: Babygymmen + en liten, myk fotball. Det er i hvert fall det han har likt best og brukt mest.
oftebustat Skrevet 23. oktober 2008 #14 Skrevet 23. oktober 2008 En stor kurv med masse deilige produkter fra Body Shop
Gjest Skrevet 23. oktober 2008 #15 Skrevet 23. oktober 2008 Fikk i grunn bare klær til babyen, ble veldig glad for en strikket sparkebukse og jakke fra bennetton Denne gangen ønsker jeg meg veeeeldig gjerne brødskive med brie på til meg selv i barselgave hehe..
Nesly Skrevet 23. oktober 2008 #16 Skrevet 23. oktober 2008 Med førstemann: en marsipankake! denne gang: ulldress fra nøstebarn som vi bruker HVER dag!
lilleღpersille Skrevet 23. oktober 2008 #18 Skrevet 23. oktober 2008 Det var når mannen min kom med 9 langstilkede roser. 1 rose for hver måned som var gått i svangerskapet:) Da grein jeg, ja
FrøkenSprøken Skrevet 23. oktober 2008 #19 Skrevet 23. oktober 2008 Barnepledd fra RørosTweed! Og at to venninner kom på besøk det sekundet vi kom hjem fra sykehuset, med ferske bagels og en nyyyydelig mykost jeg savnet noe så utrolig under graviditeten. Ble jo masse mat til overs, så slapp vi å tenke på det den første dagen hjemme:) Den mest bortkasta gaven måtte vel være hudprodukter fra BoddyShop og flere dameblader til meg. Hudproduktene hadde jeg ikke tid til å bruke, for ungen sov jo ALDRI, og bladene har jeg knapt konsentrasjon og tid til å lese nå, to år etter fødselen. Men tanken var jo veldig god da!!!
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 23. oktober 2008 #20 Skrevet 23. oktober 2008 hehe.. kanskje litt apsurd, men jeg fikk roser av min første kjæreste (ikke barnefar) vi hadde vært frem og tilbake i 3 år og det hadde vært definetivt slutt i over 1 år når småen kom. og jeg husker jeg sa "så jeg måtte få barn med en annen for at du skulle gidde å gi meg blomster?" hehe.. da lo vi... hehe.. og det var ikke mye latter månedene før og etter småen kom, så derfor husker jeg dette så godt
Hikken Skrevet 23. oktober 2008 #21 Skrevet 23. oktober 2008 Fikk en nydelig sparkebukse til Leah av en barndomsvenninne jeg ikke har hatt så mye kontakt med de siste årene :-) Også tanta mi da, som hadde strikka tøfler str. bittelitne :-D
Mayken Skrevet 23. oktober 2008 #22 Skrevet 23. oktober 2008 Mamma fikk en gullring av pappa da hun fikk meg. Da hun var på besøk rundt termin gav hun denne til sambo som han skulle overrekke meg når snuppa kom til verden. Denne skal gå videre i arv til snuppa når hun får sin førstefødte. også fikk jeg jo en fin forlovelsering av sambo også da. 2 gullringer på kort tid, må nok føde oftere ja;)
~sjiraff~ Skrevet 23. oktober 2008 #23 Skrevet 23. oktober 2008 Mest brukte er ulltøflene til babyen fra Janus. Genial gave )
~sjiraff~ Skrevet 23. oktober 2008 #24 Skrevet 23. oktober 2008 Og forresten fikk en ennå bedre gave. En venninne strikket ett ull/silke pledd til babyen. Det bruker jeg hver eneste dag og nå er junior 8 mnd )
Gjest Skrevet 23. oktober 2008 #25 Skrevet 23. oktober 2008 Det jeg satt mest pris på var noen venner av meg som kom med mat. Sånne kjempegode hjemmelagede foccacias med kylling... nam....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå