Gå til innhold

Ser dere på Luksusfellen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og hva syns dere om programmet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For meg er det litt terapi...hehe...

Å se at vi tross alt (mer i lån og lavere inntekt nå som jeg er i permisjon (80% lønn) har det veldig bra sammenlignet med de som virkelig har det ille og trenger HJELP med hverdagsøkonomien.

Programmet er jo ikke all verdens egentlig, men jeg blir stadig overrasket over hvor dårlig peiling folk kan på egen økonomi.

Skrevet

Jeg har sett de tre siste episodene - aldri tidligere.

Det er jo underholdende på den måten at vi får se hvordan disse to økonomene (han ene er jo dessuten kjempekjekk) med enkle rep snur kaos til kontroll.

Og jeg blir forskrekket over å se hvor langt folk har latt det skure. At man som 4 barnsmor og ca i 30 åra aldri har vært inne på nettbanken, eller at man lar være å åpne post og håper det "går over" det er skremmende. Spesielt når man samtidig har små barn å ta hånd om, og som også skal lære å ha et sundt forholt til økonomi.

Skrevet

Jeg sitter igjen med blanda følelser - en del av meg føler med dem, en annen del er oppgitt over at det går an.

Og jeg er ikke verdens beste økonom selv ;o)

Skrevet

Jeg liker å se på det programmet jeg..;) Føler meg veldig økonomisk når jeg ser på det.. for de er jo helt på trynet økonomisk mange av de.. merkelig at folk kan la det gå så laaangt.. Også ordnes det ofte med sååå enkle grep!! ;)

Skrevet

Hehe, ja de "såååå enkle" grepa...det er nok MYE som er klippet vekk.

Jeg forsto ikke damen sist som ikke ville levere tilbake utstillinghunden. de hadde jo nettopp skaffet seg den og hadde en hund fra før.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...