lillesøster skal bli storesøster Skrevet 23. oktober 2008 #1 Skrevet 23. oktober 2008 flytende, pulver, tabletter eller hva? Jeg bruker blenda og omo litt om hverandre til klesvasken. bruker flytende. Milo til ull. Comfort skyllemiddel, litt forskjellig hvilket merke, har sommerfrisk nå. Til oppvaskmaskina bruker vi sun tabletter. Zalo og sunlight omhverandre til kasserollevask og slikt som ikke puttes så ofte i maskina. Bruker grønnsåpe til gulvvask. Flytende lano til håndvask og som dusjsåpe. Sun kjøkkenhåndsåpe til kjøkkenet. Bruker jif og ajax spray om hverandre til bad og kjøkken, men jeg vasker heller badet med klorin rundt vasken og slikt.
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 23. oktober 2008 #2 Skrevet 23. oktober 2008 Ariel vaskemaskinpulver, comfort skyllemiddel...vasker gulv med ajax sitron eller JIF våtmopp, bruker JIF og Ajax spray til kjøkken og bad:))) zalo til koppvasken, OMO til oppvaskmaskin...Klorin til badekar og dusjkabinett..
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 23. oktober 2008 #3 Skrevet 23. oktober 2008 Neutral vaskemiddel og tøymykner til klesvasken, Milo til ulla. Zalo til det jeg vasker opp for hånd, Finish (eller noe sånn) til oppvaskmaskinen, til gulvene bruker jeg alt fra grønnsåpe til jiff spray. Kommer ann på om jeg vasker gulvene med moppen eller kluten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå