zoia/Adam/Theodor/Frida <3 Skrevet 23. oktober 2008 #1 Skrevet 23. oktober 2008 Jeg er gravid.kommet til uke 6+6 dager. Og nå har jeg en liten blødning....Det var helt rødt blod..bare litt.Begynte med rosa utflod.... Håper og ber til høyere makter om at alt skal gå bra......
RødRev Skrevet 23. oktober 2008 #2 Skrevet 23. oktober 2008 Ååå.. vet hvordan du føler det. Prøv å slappe av og ikke bekymre deg altfor mye. Ville kontaktet lege eller jordmor, dersom det kommer igjen eller mer, slik at du kan få en ultralydsundersøkelse. Men det er VELDIG vanlig å blø litt, så prøv å tenke positivt!!
Reflexia Skrevet 23. oktober 2008 #3 Skrevet 23. oktober 2008 jeg har blødd i begge svangerskapene mine,både tidlig og sent...gått bra begge gangene..men gå til lege/ jordmor for å få en ultralyd..Lykke til..
Virrus og Guttene + spiren <3 Skrevet 23. oktober 2008 #4 Skrevet 23. oktober 2008 har blødd i begge mine svangerskap jeg og.. både når jeg var like langt som deg og senere.. så kan enda gå helt fint men ring til legen og hør om du bekymrer deg ;D
zoia/Adam/Theodor/Frida <3 Skrevet 23. oktober 2008 Forfatter #5 Skrevet 23. oktober 2008 Åh,tusen takk for oppløftende ord! Jeg skal til lege imorgen.Snakka med ei jordmor idag som mente det var for tidlig å se noe på ultralyd nå,så jeg måtte bare ha is i magen. Skal prøve og komme meg på ultralyd imorgen....Krysser fingrene! Takk igjen
Reflexia Skrevet 24. oktober 2008 #6 Skrevet 24. oktober 2008 Åssen har det gått hos legen idag? har tenkt på deg... vær bekymra selv når det var meg...Lykke til igjen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå