åsemor Skrevet 23. oktober 2008 #1 Skrevet 23. oktober 2008 er det mulig å jobbe noen timer i uka , ny jobb når jeg er hjemme i permisjon
Jewel m/jente får gutt Skrevet 23. oktober 2008 #2 Skrevet 23. oktober 2008 Har du permisjon kan du ikke jobbe. Da kan du risikere og miste permisjonen din.
erteposen + 4 Skrevet 23. oktober 2008 #3 Skrevet 23. oktober 2008 Jeg jobbet litt, og fikk det som avspassering slik jeg var hjemme en dag i uka til gutten var 2 år. Var krise på jobb, og det er ikke helt lovlig. Mange arb. givere som går med på det. Med andremann gikk alt så greit at jeg nesten kjedet meg hjemme og hadde et par timer til jobb når gutten sov. Kunne ikke forstå hvorfor jeg ikke fikk tid til å dusje første gang:) To ulike barn, og to ulike mødre kan en si:)
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 23. oktober 2008 #4 Skrevet 23. oktober 2008 Du kan jo jobbe full stilling også om du vil det.. Det er jo bare å avtale tidskonto med nav.
erteposen + 4 Skrevet 23. oktober 2008 #5 Skrevet 23. oktober 2008 Tidskonto skal vi ha neste gang. Hadde det med første mann, men var litt vanskelig siden gubben drev for seg selv. Tidskonto er helt fantastisk:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå