Gå til innhold

hvilken trille skal vi velge??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har Simo kombi, bruker bagen enda,men er nok ikke så innmari lenge før vi tar den ut..mini er 6 mnd hvert øyeblikk.

Kunne tenke meg en trille i tillegg.. kanskje unødvendig når vi begynner å bruke sportsvogna ....men tenker at det hadde vært kjekt med en som var litt mindre f.eks når vi skal ut og shoppe litt og sånn. En som liksom ikke tar halvparten av bagasjerommet ;)

Har sett litt på reisetrillen til Simo, synes den er fin men litt dyr når vi tross alt har en vogn vi kan bruke fra før.

Er det noen som har noen gode råd?? Må være grei å trille, ikke skranglete og kunne legge ned ryggen på den...

Glad for alle forslag :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

He, he... nå skulle jeg til å anbefalle Simo sin nye trille jeg da. Jeg fant den i går og går rundt å er så forelsket i den. Bare MÅÅÅÅÅ ha den....

I rosa, selvsagt, pga jeg har jo ei jente... :-)

Hilsen ei som har både Simo Kombi, og en Teutonia Spirit S3 ståendes i gangen fra før av... :-) Vongdilla???? Neeeei, ikke jeg ihvertfall... :-)

Skrevet

Vi er utrolig fornøyd med Titanium breeze trilla. Den er perfekt til det bruket du beskriver, og koster 1299 på fullpris på Barnas hus. Vi kjøpte den på tulbud til 899 - og det følger med regntrekk, reiseveske og fotpose.

Vi har brukt den minst to ganger daglig i 3 mnd snart nå, og den er super. Lett fjæring på bakhjula, så den ikke rister sånn.

Ryggen kan legges langt ned, og småen her stortrives ihvertfall.

Men ulempen er at den er ganske lav i håndtaket, så den er nok slitsom å trille langt for høye personer.

Skrevet

Hva med bugaboo bee?? eneste trilla jeg synes er kul;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...