Emiliten Skrevet 23. oktober 2008 #1 Skrevet 23. oktober 2008 Hei der! Så rart at du har Elise i magen og termin 8. november, for det har jeg også:-)) Hvor skal du føde? Jeg skal på Ullevål. Kanskje vi møtes der med hver vår 1 dag gammel Elise på søndag 9. november, he he!! Lykke til!
Elise18.11.08 Skrevet 23. oktober 2008 #2 Skrevet 23. oktober 2008 Heisann! Hehe SÅ SPRØTT! Jeg skal føde i skien jeg.. Dette var jo litt morsomt! Hvordan er formen? Begynner du å bli klar? Tudelidu=)
Emiliten Skrevet 23. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 23. oktober 2008 Ja, det var litt rert, Elise er jo ikke så vanlig, da:-) Vi har en Emilie fra før som gleder seg ubeskrivelig til storesøsterlivet (tror ikke jun helt skjønner hva det vil innebære selv om hun er 4 år...). Jeg er veldig veldig klar!! Håper Elise ikke lar vente på seg veldig lenge etter den 8... Sliter med bekkenløsning og søvnløshet og andre helt normale svangerskapssæregenheter, men det går greit. Hvordan er det med deg?
Elise18.11.08 Skrevet 23. oktober 2008 #4 Skrevet 23. oktober 2008 Jeg er superklar jeg også! Gruer meg ikke engang:) Selv om jeg sikkert kommer til å gjøre det når det begynner å skje! Så vi får håpe det ikke blir noe lang overtid på oss;).. (med min flaks blir det vel det).. Sliter med bekkenet og andre småting jeg også, men er stort sett i fin form sånn ellers! Jaja vi får vel snakkes igjen:) Morro å følge noen som har termin samme dag! Lykke til hvis det skulle skje før;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå