Gå til innhold

Dagens svigermor!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min svigermor er en søt dame som mener alt godt. Hun er verdensmester i og bekymre seg, og dette går ut over oss. Stort sett smiler vi av det, noen ganger er det litt mer slitsomt. Spesielt siden jeg lever etter "så lenge man ikke hører noe, er alt greit", innen rimelighetens grenser...

I går var 4-åringen vår hjemme fra barnehagen. Har pådratt seg influensa. Han har selvsagt høy feber og er slapp. Dette er første gang på ca 3 år han er skikkelig syk. Han har vært hjemme noen ganger fordi han hangler, men da er han slapp på dagen, og kvikner til ut over ettermiddagen. Denne gangen er han som sagt syk på ordentlig.

Svigermor fikk vite det i går, og det er jo nesten som om vi burde lagt han inn! Han som har så mye ulltøy, må jo bruke det! Klarte hun og lire av seg:) Han bruker ikke noe annet, og det vet hun. Ulltøy er da ikke det samme som at vi skal klare og holde ungene våre sykdomsfrie et langt liv! De trenger og bli syke av og til, tror nå jeg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Må le litt også da... Hun mener jo alt godt.. men det er slik svigermødre/bestemødre er.... og de kommer alltid til å være slik....

Alle barn blir syke en eller annen gang uansett hva vi tar på de eller hvor mye vi passer på at de får i seg riktig vitaminer osv...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...