Gå til innhold

Jeg prøver meg her jeg..


Nathaly

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja jeg tok graviditetstest 10.okt, etter at jeg da hadde vært kvalm/uvel i ca en uke. Den var positiv. Men jeg har ikke hatt mensen siden juli, pga har gått på minipiller. Sluttet på de i august. Men derfor er det vanskelig å regne seg frem til noe termin. Det eneste jeg har å forholde meg til er at jeg hadde en negativ test 3.september..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye!

 

Du har sikkert kommet noen uker på vei da, man blir som oftest ikke kvalm før etter noen uker.

 

Da jeg fant ut at jeg var gravid med datteren min, det var 15. juli 2007, hadde jeg ikke hatt mensen siden april, så vi hadde ikke peiling! Så da vi bli sendt på tidlig UL litt uti august, trodde vi at vi var ca 6 uker på vei. Vel, det viste seg at jeg hadde passert 10 uker. Det gjorde godt!

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det:)

Ja jeg håper virkelig at jeg er noen uker på vei.. Jeg er så kvalmen og uvel, og håper dette snart kan avta litt. Årker fint lite om dagene, bare eksisterer liksom.. Kaster opp nesten hver morgen, og er sulten hele tiden. Har prøvd med små litt hyppige måltider, men det er lite som frister av mat om dagene. Du som har vært gravid før, har du noen gode råd på veien i forhold til det? Sliter med mye magesmerter i tilknytning til måltider, det kommer når jeg blir sulten(da blir jeg også veldi svimmel & kvalm), og smertene kommer også når jeg har spist, selv om jeg bare spiser små måltider. Jeg spiser ikke godterier, for det frister ikke. Men greier heller ikke bare å spise sunne ting. Må spise det jeg har lyst på, slik at jeg får i meg noe rett og slett... Beklager at jeg maser mye, men jeg er litt rådvill...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff da, det hørtes slitsomt ut!

 

Jeg har desverre lite råd å gi deg, jeg var ikke særlig sjuk sist. Var litt småkvalm bare, og da spiste jeg det bort. Det var visst bare et tegn på at jeg trengte mat, jeg er ganske spinkel...

 

Men det er sikkert lurt å spise det du har lyst på, uansett om det er sunt eller ikke...

 

God bedring!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Te med sitron og ingefær (Twinings Lemon and Ginger) funker bra for meg, men eg er nok moderat plaga i forhold til deg (kaster ikkje opp). Men verdt eit forsøk? Tilfeldig at eg oppdaga det, men har lest i ettertid at både sitrussmaker og ingefær er kvalmedempande.

Ellers leste eg ei som pleide å ta ei tørr kjeks/knekkebrød og så laga seg noko anna mat. Kjeksen tok litt av kvalmen og då fekk ho i seg litt av det andre etterpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...