Nicolina Skrevet 23. oktober 2008 #1 Skrevet 23. oktober 2008 Dattern min på snart 5 vil ha hull i ørene. Noe jeg egentlig godt kan forstå, hun er lite pyntesjuk som mora...Men er usikker på om dette er noe smart for ei så lita jente. Trenger litt innspill fra dere her. Når er det vanlig at jenter får hull i ørene, og ville du latt din 5 åring få det?
cherry coke Skrevet 23. oktober 2008 #2 Skrevet 23. oktober 2008 Nei, jeg tror ikke jeg ville latt hun få det.
Shabby Cheap Chic Skrevet 23. oktober 2008 #3 Skrevet 23. oktober 2008 Ja hvis jentene mine virkelig vil når de blir i den alderen så skal de få det.. Gjort på ett piercingstudio, IKKE frisørsalong..
Sassy. Skrevet 23. oktober 2008 #4 Skrevet 23. oktober 2008 Ja om hun ville hatt hull i ørene og hun forstår at det gjør vondt å ta de og slik. Men når 2 åringen kommer for hun vil også ha hull i ørene for storesøster har, ja da sier jeg nei :-)
Tante Blås Squaw Skrevet 23. oktober 2008 #7 Skrevet 23. oktober 2008 Ta Lilys råd; piercingstudio! )
brooklyn Skrevet 23. oktober 2008 #9 Skrevet 23. oktober 2008 Jeg fikk hull i ørene da jeg var 5 år. Hadde mast på det lenge. mamma sa det kom til å gjøre vondt, og at om jeg hadde tatt i ene så måtte jeg ta i andre også. Jada, sa jeg. Det gjorde kjempevondt, men jeg var SÅÅÅÅ kry etterpå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå