Gå til innhold

Prøvere i Trøndelag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

26 år, samboer og klar for barn :o)

Flere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

20 år, samboer fra Trondheim her:)

Gleder oss veldig til å utvide vår lille familie:)

Skrevet

Så artig :o)

Har tenkt å sette i gang prøvinga nå, men er usikker på om samboern er helt klar da.. Hittil har han hoppet av i svingen, men håper han slutter med det snart, hehe...

Han vil jo ha barn, men synes kanskje det er litt tidlig. Rare mannfolk altså. Vi har tross alt vært sammen i 4 år, har jobb og hus osv så..-. Skjønner ikke hva han venter på, isåfall! :-p

Dere da? Prøvd lenge? Hvor gammel er typen?

Skrevet

ja, disse mannfolka:p hehe, Er litt fram og tilbake med min også, men siden han ikke vil bruke prevensjon, så skjønner han hva han går til;) har vært sammen i 6 år her, leier en sokkeletage, og begge har fast jobb. Min "mann" er 22. så vi ble kjent på ungdomsskolen:p hehe

Er i 3 pp bare nå, men håper jo selvfølgelig at det går fort, men har masse av ti og ta av:)

Skrevet

Høres ut som dere også har alt lagt til rette da :-) Artig at dere har vært sammen så lenge også!

Regner med jeg klarer å få overtalt ham snart, om han ikke "gir etter" av seg selv snart så får jeg vel prøve å overbevise ham, men håper at han skal tørre å ta sjansen selv :-p

Hadde vært artig å bli kjent med flere her inne som prøver, kanskje blir vi gravide omtrent samtidig, og da er det jo fint å ha noen i nærmiljøet å utveksle erfaringer med.

Skrevet

Heisan!

Kvinne fra Steinkjer her, blir 34 på lørdag...

Vi har ei jente fra før, og er i 5. pp nå. Vet ikke hvordan det har gått denne pp, IKM er rett om hjørnet.

Skrevet

Det blir jo spennende å se hvordan det har gått da. Har du barn fra før?

Gratulerer med dagen på forskudd, forresten :-)

Skrevet

Ja, vi er inne i 3. pp nå:) Vi er gift, og bor i Trondheim:)

Skrevet

kan trygt si det ja:) Er jo relativt ung enda, men har alltid hatt lyst på barn tidlig, og jeg vet at jeg klarer det:) Mannen din kommer nok etter han også:) Det tar bare litt lengre tid me de:p hehe

Det er vell det skumle ordet "forpliktelse" de får litt kalde føtter av:)

Spennende å treffe andre i samme situasjon på samme plass ja:) Kjempe bra tråd:)

Sitter nå på jobb og prøver å få tiden til å gå. Kan teste om 6 DAGER, og det virker heeeeelt utrolig lenge til! Håper så inderlig spiren sitter:)

Skrevet

Takk for gratulasjon! Er ikke sååå mye å feire lenger, men det hører da med med kaffe og kaker.

Jeg har ei datter på 19 måneder, ei svært så aktiv lita skravlebøtte...

Skrevet

Hei!

Jeg bor i trondheim, er 29 år. Har en gutt på snart 3 åt

Skrevet

jepp,æ 23,samboer 27.vi har kjøpt leilihet på heimdal;)

vi e i 1pp....har vældi lyst på baby;)vi har ingen..enda;)håpe d går fort...

Skrevet

Ah, lykke til:)

Håper det går fort med alle oss her=)

Skrevet

Hei! Er 20 år og fra Trheim her. Samboer er 22 år, og vi er inni vår 1pp.. Spent på å høre hvordan det går med dere alle?

Vil Bli Mamma, hvor i Trondheim bor dere? Vi og samboerne våre er jo på samme alder, hadde vært koselig om det klaffet samtidlig!

• 2 uker senere...
Skrevet

Hei, HI her :-)

Har hatt problemer med å få med meg samboer 100% på babyplanene, men:

NÅ ER JEG SÅ GLAD!!!

Tok en "alvorsprat" med sambo i går om barn etc... La blant annet frem litt fakta og statistikk som viste at det ikke nødvendigvis klaffer på verken første eller femte forsøk, så vi må skynde oss å sette i gang hvis vi ikke skal bli "gamle foreldre", hehehehe...

Han sa ikke så mye, men når jeg spurte om hvordan han så på saken så sa han "Ja... Det er vel på tide nå."

Ikke like entusiastisk som meg, men ikke verst til ham å være :o) Så herved er vi prøvere! :-D

*seiersdans*

Skrevet

Hvordan gikk det?

Håper det klaffet!

Skrevet

Lykke lykke til!

Skrevet

Jeg har testet positivt, byttet nick fra vil bli mamma til skal bli mamma:)

Skrevet

Hei Blomster&bier=)

så ikke spm ditt før nå:P Vi bor på Tyholt:) Spiren satt til oss på 3pp, så nå er jeg inn i 5 uka:) Dette er så spennende:) Jeg er også 20 og sambo 22:) Testet positivt på søndag 2.nov:) Hvordan går det med dere`?

Skrevet

Kommer fra Trøndelag, men bor for tiden i Oslo. Men skal nok flytt hjæm igjen etterhvert ja! ;D 27 år og forlovet! :D

Skrevet

Gratulerer så mye, Skal Bli Mamma!!!

Håper det blir vår tur snart nå :o)

Nå som jeg endelig har fått med meg samboer på prøving så krysser jeg fingrene -en skal jo ikke ta noe for gitt, så jeg får bare håpe at jeg blir gravid snart, og at alt går bra...!

Skrevet

Tusen takk for det Haugtussa 82. det går nok fortere en du aner:) Ta dere tid til masse kos i prøveperioden, er en spennende tid:) Sender deg masse babystøv:) Stor klem

Skrevet

Kommer fra nord men bor i Trondheim:)

Jeg er 25 og sambo er 31. Er i vår 2pp.

Skrevet

20 år, samboer, har en sønn, fra Namsos og er VELDIG klare for nr 2! :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...