~sjiraff~ Skrevet 23. oktober 2008 #1 Skrevet 23. oktober 2008 Hold dere fast, er kommer høstens beste julegavetips!! - En tom halvanneliters brusflaske! Ingen andre leker eller ting har aktivisert min sønn så lenge om gangen og i så mange uker...! Han går aldri lei )
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 23. oktober 2008 #2 Skrevet 23. oktober 2008 hehe... det er så rart hvordan det der aldri slår feil.. hehe forøvrig er det tilbud på byggmester bob gå biler til 147 på vinterbro (mener og husker at du bodde i nærheten?) om du ønsker og gi han litt mer en en tomflaske til jul... hehe
Gjest Skrevet 23. oktober 2008 #3 Skrevet 23. oktober 2008 Tja, her i huset er det ledninger i alle varianter som får unngjelde. Den interessen har vart i snart 4 mnd nå :-( Leker er ut.
~sjiraff~ Skrevet 23. oktober 2008 Forfatter #4 Skrevet 23. oktober 2008 Sånn gåbil? Mener jeg så det ett eller annet sted ja )
Ksenia & Anjem Skrevet 23. oktober 2008 #5 Skrevet 23. oktober 2008 den beste leken sønnen min har, er nøklene mine han er 9 mnd
~sjiraff~ Skrevet 23. oktober 2008 Forfatter #6 Skrevet 23. oktober 2008 Hehe.. ja ledninger er også stas. Skjønner ikke hva slags leke jeg skulle ha kjøpt som faktisk er spennende mer enn 2 minutter..
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 23. oktober 2008 #7 Skrevet 23. oktober 2008 jepp sånn gåbil. kosta egentlig 400 kr. så det var jo litt å spare. har kjøpt sånn til småen, så nå går han å venter på bursdagen sin så han kan åpne gaven han selv har plukket ut... hahaha
~sjiraff~ Skrevet 23. oktober 2008 Forfatter #8 Skrevet 23. oktober 2008 Hehe.. så bra! Har faktisk sett på den allerede, og vurderer til jul. Men egentlig er det jo bare tull, vi har jo to gåvogner etter snuppa som ikke er jentete...
Jewel m/jente får gutt Skrevet 23. oktober 2008 #9 Skrevet 23. oktober 2008 Den sit and go giraffen er faktisk en slager her i huset. Ellers er det nøkler, mobiler og fjernkontroller ja...
Gjest Skrevet 23. oktober 2008 #10 Skrevet 23. oktober 2008 Hehehe,når tuppa var på den alderen så var yndlingsleken en sånn glassflaske fra nestle som det hadde vært sviskesaft i Jeg fylte litt makaroni i den når vi hadde glemt å ta med leker et eller annet sted og etter det så var det yndlingsleken. Unger er rare hehe
erteposen + 4 Skrevet 23. oktober 2008 #11 Skrevet 23. oktober 2008 He, he...det trikset har jeg også brukt. Gamle vitamin glass med tørre erter er også topp:) Jeg gjemte en del ting under tepper og bokser rundt i stuen og gutta kunne holde på leeeenge med leting og undersøking. Babyleker viste de ingen interesse for.
UpsyDaisy Skrevet 23. oktober 2008 #12 Skrevet 23. oktober 2008 Sentralstøvsugeren er poppis her i huset:o) Gleder meg til han blir litt større så han kan ta over støvsugingen!
erteposen + 4 Skrevet 23. oktober 2008 #13 Skrevet 23. oktober 2008 he, he...min 4 åring har støvsuga hele stuen med feber. Skal snart lære han å pusse vindu:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå