ojoj, NÅ er det liv i leiren!! Skrevet 23. oktober 2008 #1 Skrevet 23. oktober 2008 Siste to døgnene har jeg vert øm i livmoren. Kjenner den strekker seg og vokser, og det kjennes ut som den vokser fort! Er 9 uker idag(eller 10) så det begynner vel å skje noe der nede nå. Er spendt på om det kommer noe mage- altså ekte baby mage snart. For jeg har hatt "mage" i noen uker, men det er oppblåsthet, og magemusklene har blitt slappfisk, må konsentrere meg om å holde magen inne. Men kjenner ikke livmoren enda, så det er liksom "fettmagen" som har kommet. Men nå er jeg spendt på hvor lang tid det tar før det blir mere mage mage:) hehe, fått mage tidlig de to andre gangene, i uke tolv ca.. hm..
Pølsa Skrevet 23. oktober 2008 #2 Skrevet 23. oktober 2008 Jeg er også fryktelig oppblåst - spesielt på kveldstid ser det ut som om jeg er 6 måneder på vei, men det er ingen hard babymage ennå, bare flesk og masse luft. Er 10+4 idag, sist gang kom magen ca. uke 14, så håper det snart blir ordentlig babymage denne gangen også!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå