@nneliten Skrevet 23. oktober 2008 #1 Skrevet 23. oktober 2008 Dere som venter (eller nettopp har fått) jente - hva ønsker dere å få i barselgave? Jeg skal snart ut og handle gave til en venninne sin lille frøken som er ca en uke gammel...
flypapir Skrevet 23. oktober 2008 #2 Skrevet 23. oktober 2008 Tenk praktisk fremfor søtt! Da jeg fikk jenta mi (snart 3år siden) fikk jeg masse, masse søtt barnetøy. Flere kjoler osv. Det er jo nydelig, men man rekker jo ikke å bruke alt... Nå som vinteren nærmer seg ville jeg derfor satt større pris på å få noe man har mer bruk for, f.eks ullundertøy.
oro1 Skrevet 23. oktober 2008 #3 Skrevet 23. oktober 2008 Enig. ullbodyer etc. Kommer jo an på hvor mye du skal legge i det, men teppet fra lillelam er kjempe skjønt. jeg fikk det og det har jeg brukt masse. Robeez sko er også veldig fint å få og har mye nusselig til jenter. Ellers får du søte rosa ullbodyer fra Janus til rundt hundrelappen. Ikke kjoler. Det er ikke comfy for babyen med kjole på selv om det er søtt. Har brukt minimalt med kjoler på lillesnuppa.
Elisa ♥2 barnsmor♥ Skrevet 23. oktober 2008 #4 Skrevet 23. oktober 2008 enig! ull. Eller litt tykkere fleecedress e.l. til uteklær. Gjerne kanskje str 62/68. Man får alt for mye søtt småtøy som kanskje ikke rekker å bli brukt engang. Jeg fikk også for mye sengetøy, babyhåndklær, tepper etc
Jente 08 :) + to gutter 12 :) Skrevet 23. oktober 2008 #5 Skrevet 23. oktober 2008 Jeg har termin om 5dager og fikk presang fra en venninne her om dagen. Fikk "min første bok", et lite utvalg av rim/vers, sanger og eventyr. Utrolig koselig! Satt å bladde i den hele kvelden, mange fine sanger jeg hadde glemt fra jeg var liten!
Mrs. Bouquet Skrevet 23. oktober 2008 #6 Skrevet 23. oktober 2008 Er ikke alle som liker ull da, så ikke noen sikker vinner med mindre du vet hun liker det. Selv syns jeg boka førstehjelp på barn er en fornuftig gave som en sansynligvis ikke får av andre + noe annet koselig som en koseklut e.l.
Lotta med novembergutt Skrevet 23. oktober 2008 #7 Skrevet 23. oktober 2008 Ikke klær, hvertfall Hadde satt pris på; Tepper/pledd Fine, orginale leker/bamser som man ikke får kjøpt overalt Hudpleieprodukter til meg selv Gaskluter og håndklær til baby Olje, eller andre stelleprodukter til baby Søt beholder til fødselsattest Sengetøy Tja, er så mangt ...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå