LilleSolaMi<3 Skrevet 23. oktober 2008 #1 Skrevet 23. oktober 2008 så på to episoder på nrk.no i går,men plutselig ble videoen/bildene borte,og var bare en svart skjerm med lyden i bakgrunn! prøvd mange ganger,men bare svart... finnes det noe annet sted det går ann å se det,foruten nrk.no??
stinky-monkey Skrevet 23. oktober 2008 #2 Skrevet 23. oktober 2008 http://www1.nrk.no/nett-tv/klipp/292293 prøv denne
Gjest Skrevet 23. oktober 2008 #3 Skrevet 23. oktober 2008 Måtte jeg oxo inn å titte. Så fødselen først jeg da. Jeg er ikke no spesielt "gråtette" av meg. Men aldri gråtet så mye i som når jeg så akkuratt denn episoden. Ble nesten skremt av meg selv jeg nå
stinky-monkey Skrevet 23. oktober 2008 #4 Skrevet 23. oktober 2008 Jeg satt å så på den fødselen i går, og tårene trilla fritt hos meg, ja :-) Måtte skru av lyden da, så jeg slapp å høre henne skrike sånn..he, he! Kan ikke akkurat si at jeg gleder meg til fødselen etter å ha sett dette. Men jeg har overlevd 3 fødsler så langt, så da kan jeg vel klare å overleve en til ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå