Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det normalt å være frekk og sur mot familien når de er 5år? gruer med til julaften...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jenta mi er frekk for tiden iallefall. Akkurat som hun er i en trassperiode. Hun har sånne perioder innimellom, før, har de vart i noen mnd. Håper dette også er noe forbigående, er så slitsomt for alle! Blir jo fort en ond sirkel med kjeft og krangling. Hun kan være skikkelig sta, men heldigvis er hun skiftende da, og er bli som en sol innimellom, men er slitsomt å hele tiden ikke være sikker på om hun klarer å oppføre seg når vi er ute blandt folk eller har besøk osv... hun er fem forresten. Stakkar jenten min, nå får jeg litt dårlig samvittighet, hun er jo verdens beste!!! Så snill og god så det så! (men plutselig trollete) sikkert normalt! (håper jeg) :)

Skrevet

feiret mamma sin bursdag i helgen. da kom oldeforeldrene senere når 5åringen skulle hjem. så det er ødelegger jo litt. jeg har ingen erfaring med dette, men han har en lillebror på 21måneder, så det kan jo sjalusi eller hva man kaller det? han sier bare bæsj til meg da jeg sa hade til han og så ikke opp.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...