Gå til innhold

Noen med spiral som har brukt tampong???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vurderer å bestille meg time for å ta den ut igjen...Går jo på babysvømming og litt kjedelig hvis en time i mnd utgår pga mensen..Det er jo bare annenhver uke også...=(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har hatt spiral, og brukte selvsagt tampong. Hvorfor i alle dager skal du liksom ikke gjøre det...?

Skrevet

Vet det ikke er anbefalt å bruke tampong når en har spiral, men en kan. Dra den forsiktig ut etter bruk, at du ikke drar ut spiralen om trådene har hengt seg fast i tampongen. jeg hadde ingen problem med tampongbruk da jg hadde spiral

Skrevet

Jeg satte inn spiral i forrige uke og spurte gynokologen om dette. Hun sa at jeg kunne bruke tampong. Så da... :o) Håper jeg ikke får behov da.

Men uansett ville jeg ikke ha tatt ut spiralen, pga noen timer med babysvømming.. Kostet jo en del å sette den inn og så må du bruke annen prevensjon istedet da...

Skrevet

Det er IKKE ikke anbefalt altså...alle jeg har snakket med av leger etc sier det er komplett uproblematisk å bruke tampong når an har spiral, så lenge trådene på spiralen er klippet i riktig lengde.

Skrevet

Jeg har spiral og bruker tampong hver gang jeg har mensen jeg.. Legen min opplyste det da jeg var å satte den inn at det er helt trygt.. Og jeg har gjort det i 2 år nå, ikke hatt noen problemer..

Skrevet

sassy hvor har du det fra at det ikke er anbefalt..?? gynekologen min sier det var null problem..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...