jcam Skrevet 23. oktober 2008 #1 Skrevet 23. oktober 2008 Er det noen spesiell tid fra hodet fester seg til da man kan regne med å føde??
hønetuppa ønsker barn Skrevet 23. oktober 2008 #2 Skrevet 23. oktober 2008 Dette lurer jeg også på siden legen tror at hodet nå har festet seg hos meg ... Er vel snart klar for ut da!?!
NuttaMi*med 3 små:) Skrevet 23. oktober 2008 #3 Skrevet 23. oktober 2008 tja, det trenger dessverre ikke ha så mye å si, særlig ikke for førstegangs. Det vil heller ikke si at alt er klart, det kommer mer an på modning osv. Med første min var hodet festet i uke 31...fødte 6 dager over termin.
BABY-JENTE Skrevet 23. oktober 2008 #4 Skrevet 23. oktober 2008 hodet til jenta mi har ikke festa seg enda, og jeg er 38+3 uker på vei... har en følelse av at hun aldri kommer til å feste seg, og at fødselen er i gang ved at vannet går! blir spennende å se om følelsene mine er riktige! trodde jeg var i gang i natt, hadde sterke kynnere, men de tok seg aldri opp.
Christyc Skrevet 23. oktober 2008 #5 Skrevet 23. oktober 2008 Tror ikke dette har noe å si dessverre....ved min første så festet ikke hodet seg før lenge etter vannet var gått og fødselen godt i gang.Litt kjipt det da for fikk beskjed om å ligge strak ut og det er ikke noe særlig under rier syns jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå