Gå til innhold

Ikke lyst


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

på sex. Noen fler som ikke har all verdens sex lyst etter de har født? Jeg har fortsatt vondt etter fødselsen og har ikke spes lyst lenger.. Til min sambos store frustrasjon og min, blir så mye mas. Har vært hos gyn-lege og hun sa jeg måtte smøre meg med tålmodighet og at det mest sannsynlig ville bli bra der nede igjen.. Huff- men ikke vet jeg om det hjelper på lysten... Føler jeg liksom får nok kos med lillegutt jeg nå :-) , men føler jo også at det her fort kan bli en ond sirkel..Noen som har noen råd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei.

Du er ikke alene!!!!!!!!! Jeg har heller ikke hatt lyst på sex etter fødselen. Sprakk ganske mye under fødselen og føler at det strekker og at på en eller annen måte har blitt for stramt rundt åpningen. Har vel egentlig ingen gode råd, men du er i vært fall ikke alene om følelsene dine...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørnen Collargol

Det eneste rådet jeg har å komme med er å bruk laaang tid på forspill og masse glidemiddel til å begynne med!

 

Når du først kommer over bøygen blir det nok straks bedre. Tok noen runder i sengehalmen før jeg egentlig fikk noe utbytte av det igjen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...