Gå til innhold

Mor

Anbefalte innlegg

Skrevet

Biomor hos oss har i alle år sabotert sånn at vi skal ha minst mulig samvær. Alt har stort sett vært vanskelig å avtale utenom annenhver helg. Dvs lite rom for ekstra ved ferier etc.

Men nå..... Etter at far har fått tre barn med meg, så har hun snudd helt om! BRA, tenker vel noen. Og igrunn er det det. Men, det er alltid et men... Det er visse restriksjoner, skjønner du. Hun har nemlig begynt å legge seg opp i hva som skal skje under samvær. Da helst slik at barnet er alene med far. Hun virker sjalu på barnet sitt vegne. vi fikk en datter for 6 mnd, etter det har hun totalt forandret seg. (hun har datter selv med far). Ringer far i tide og utide, til og med i "fylla" på natta, spør om tjenester etc. Dette har hun aldri gjort før, og jeg mistenker henne faktisk for å prøve å gjøre meg sjalu!! Har hørt via kjente at hun nemlig påstår at jeg er sjalu på henne... Det stemmer overhodet ikke, og jeg liker svært dårlig at slikt blir sagt om meg.

What to do?? Hvordan takle dette med best verdighet. I bunnen her så tror jeg det ligger en "kvinnekamp" nemlig! Fra henne sin side..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Få på plass en skriftlig samværsavtale, når hun skal være hos dere. Og hun har INGENTING med hvordan ting er hos dere og hvordan samværet skal foregå. Hos dere er det dere som bestemmer og finner ut hvordan dere vil ha det.

Hun kan jo ikke forlange at din sambo ikke skal være sammen med deg eller fellesbarn i forbindelse med samvær...

Men, er far som må sette ned foten overfor henne.

Håper da virkelig ikke han svarer når hun ringer på natta.... Da vil hun jo bare fortsette... Ingen grunn til å stille opp på tjenester for henne heller...

Skrevet

Signer denne!!! Bra svar anonym 13:41 :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...