VåreSøteSmå Skrevet 23. oktober 2008 #1 Skrevet 23. oktober 2008 Alle sier så forskjellig ,noen sier 7mnd og noen 9mnd. Hun er no litt over 7mnd og lurer på om det er på tide og gi hun skiver (biter m leverpostei) ?? Vil ikke ha noe særlig m grøt lenger, bare middagsglass på dagen.og ellers bare pupp. Det hender vi kløarer få i hun grøt på kvelden og noen ganger t frokost.Men vil heller ha pupp.Så håper det går ann å gi skiver etterhvert no.
elikatt -mamma til 4- Skrevet 23. oktober 2008 #2 Skrevet 23. oktober 2008 Mine unger har begynt å få brød rundt 6 mnd. men bare små biter. I begynnelsen også veldig lite, ikke et måltid, bare som tilvenning. Min yngste likte ikke å få maten i biter, og brukte lang tid til å venne seg til "klumpete" mat. Han var vel omtrent 7-8 mnd når han fikk brød som et helt måltid. Brød blandet i yoghurt går også ann, men ikke for ofte p.g.a sukkerinnholdet i yoghurt.
kariuss Skrevet 23. oktober 2008 #3 Skrevet 23. oktober 2008 Min er nå 9 mnd og spiser brød for fullt. Begynte vel å prøve litt rundt 7 mnd og 8 mnd spiser han det fast til frokost..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå