Gå til innhold

irriterende bleier


baby 5

Anbefalte innlegg

Jeg har en gutt på 3 mnd. Har brukt libero bleier siden han ble født og har vert godt fornøyd med dem inntil jeg for en stund siden begynnte å bruke midi 3. Merker det sesielt på natten at di lekker og at han blir våt på siden og på ryggen. Tiltross for at jeg skifter på ham opptil 3-4 ganger om natten. Og da må jeg også ofte skifte body og nattdrakt også siden han er våt igjennom. Har prøvd pampers også men de er likedan. Er det andre som er plaget av dette? Hva gjør dere. Tenkte om jeg skulle gå tilbake til 2 å prøve...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hej baby 5

 

ja vi har det samme problem!!!!! Det er altid den samme side og samme side på ryggen! Nu bruger jeg tøybleier og den som mange er mega glade for bum genious lommebleie tisser han ud af på samme måde og et par andre typer også. Bum genious bambus forsyede og fuzzy Bunz er sagen for min søn! Da tisser han ikke ud.

 

Jeg er blevet anbefalet at lægge hans tissemand ned, men det er ikke det som er problemet. Han har meget tygge (perfekte) lår og tissen løber op og om bag på ryggen fra siden af bleien

 

Ps det hjalp ikke at skife bleie type eller størrelse for os.. (papir)

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo :) For oss hjalp det å bytte til en større størrelse, opplevde det med nummer 2 bleiene, gikk bedre når vi byttet til nummer 3. Så kanskje du skal prøve nummer 4? Tror det har litt med passform å gjøre også, ikke bare kilo på hvilken størrelse man skal bruke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...