Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2008 #1 Skrevet 23. oktober 2008 Vi skal gifte oss neste år,har 2barn og planlegger nr 3. Har så lyst til å overraske han i bryllupet,si at han skal bli pappa igjen:) altså bli gravid rett før bryllupet uten at han vet det. (Om det klaffer selvfølgelig)Høres dette teit ut?
blirjegsnartmamma Skrevet 23. oktober 2008 #2 Skrevet 23. oktober 2008 tja, det er jo ganske personlig.. jeg ville sagt det i privaten, for å få hans reaksjon for meg selv..
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2008 #3 Skrevet 23. oktober 2008 Ja er det jeg og tenker...kanskje jeg bare skal droppe det..heller la han være med på planleggingen;)og overraske de andre i bryllupet:) hmmm..det hørtes kanskje litt bedre ut. Hi
blirjegsnartmamma Skrevet 23. oktober 2008 #4 Skrevet 23. oktober 2008 det er nok en bedre idé, hvis dere vil avsløre det der
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2008 #5 Skrevet 23. oktober 2008 Ja,for å si det sånn så tror jeg ikke at det blir noe bombe for resten av familien..vi har pratet om nr 3 allerede så folk vet at vi har lyst på en til.. Er vel heller det at jeg er sånn som ikke greier å holde sånne ting hemmelig hehe;)
blirjegsnartmamma Skrevet 23. oktober 2008 #6 Skrevet 23. oktober 2008 hehe sånn er jeg også Lykke til med baby og bryllup
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå