Gå til innhold

hvor langt er det å gå til bhg for dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

her er det 25 min...en frisk morgentur.nhihihihi

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er for langt til at vi kan gå :) hadde vel brukt et par timer sikkert hehe..

Skrevet

I voksentempo: 1 time.

I snuppetempo: 1,5 til 2 timer ;o)

Skrevet

Meg alene; mindre enn 5 minutter. Med 3,5åring; i alle fall 10 minutter. Målt i meter er det vel kanskje 200-300?

Skrevet

Det tar vel ca 3 min å gå. Det er 3-400 meter

Dette er til barnehagen, dvs med jentunge på ryggen eller i vogn.

Hjemturen tar som oftest 15-20 min. Da går hun selv og skal utforske alt på sin vei =)

Skrevet

For en voksen alene tar det kanskje 10-12 minutter (er i underkant av en kilometer). Med vogn + han på nesten tre tar det vel minst en halvtime dit (gjerne mer), og vanligvis minst en time hjem ;-) Mye spennende man må gjøre på veien :-D

Skrevet

Her bruker vi også 25 min og det er to veldig tunge oppover bakker.

Men det er veldig bra trim ,merker det på vekta og er ikke akkuratt lei meg for det.hehe

Skrevet

I voksentempo: 2 min.

I tempoet til en 2 åring som slettes ikke vil i barnehagen: 15-20 min.

Barnehagen ligger rett oppi gata her, ser barnehagen fra soveromsvinduet til jentene:)

Skrevet

vi bor på toppen av en ås...så bare nedover til bhg.... og bare oppover hjem... herlig..hihih

Skrevet

mitt tempo 3 min, men en på 2.5 som går selv, så går det vel 15-20 min... gleder meg til det kommer masse snø, så jeg kan dra han på akebrett... :)

Skrevet

Her går det nesten 10 min å kjøre... Så det er for langt til å gå...

Skrevet

Kanskje et minutt å gå? Max. Mini springende først og jeg traskende etter med minsta på armen eller i vogn. De i bhg erter og sier at jeg kan bare gå bort i tøflene.

Skrevet

Det tar vel maks 1 minutt å gå til barnehagen med lillemann på armen. Han gidder ikke å gå selv. Om han skulle gått hadde det vel tatt 3 minutter:)

Skrevet

Tar max 5 minutter å gå.. Har begge i søskenvogn så da kan jeg gå i mitt tempo.. Er ikke langt unna. Hadde det ikke vært trær i veien hadde jeg sett bhg fra der jeg bor..

Skrevet

Vi triller på 5 minutter bort til gutten min sin barnehage, men da går jo jenta mi på 2,5 ved siden av å suller.

Hennes barnehage er aaaalt for langt unna til å gå. Tar buss dit :-)

Skrevet

det er ca 1 mil til bhg, så jeg velger bilen jeg gitt, hehe... henter han heller på sykel innmellom...

Skrevet

Ca 10 minutt. Og vi går hver dag. Deilig å starte dagen med en frisk morgentur=)

Skrevet

20-30min.

3-4 min å kjøre... pleier å kjøre. eller sykle.

Skrevet

til minsten sin barnehage i voksentempo ca 15 min.

til 3 åringen sin i voksen tempo ca 40-45 minutter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...