Gå til innhold

Hvor kan man gi bort barneleker?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har mye leker som lillemann har vokst ifra. Skulle så gjerne gitt det bort til noen som trengte det! Vil loppemarked ha leker for barn fra 0-2 år?

Noen tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

innsamlings "aksjoner" der du bor. spør folk om de vet om noe.

de fleste plasser har noen ildsjeler som samler og kjører klær etc

Skrevet

Tror helt sikkert loppemarked vil ha..., barneavdeling på sykehus?,

Skrevet

Asylmottak blir gjerne glad for både leker og barneklær. :)

Skrevet

Jeg pleier å gi lekene til Fretex.

Skrevet

Vet ikke hvordan fretex er der du bor, men har har de blitt skikkelig vanskelig. De vil nesten ikke ha noe... det er ikke bra nok. Hørt at det er slik flere steder i landet også...

Skrevet

Takk for tips:) Har sjekket, og det er Fretex innsamlingspunkt ikke langt unna der vi bor. Det blir nok litt på loppis også. Foruten leker så blir det fort mye klær i skapene også...

Skrevet

Jeg legger alt opp i sekker og så leverer jeg det inn. De ser ikke oppi sekkene mens jeg er der. Klart at det er en del ting som gjerne ikke er helt topp, men da får de sile det ut.

Skrevet

finn.no på "gis bort"

Skrevet

Vet ikke hvilket forhold du har til f eks kirke og annet, men vet at de som regel har litt oversikt over organiserte innsamlinger der de har egne folk som kjører busser med mat, klær og leker til f eks Ukraina, Romania o s v. Har hørt fra andre at tryggheten med å gi noe der, er at det virkelig blir satt pris på og at alt kommer til nytte.

Jeg kommer til å sende våre avlagte ting dit og skal samtidig rydde ut av våre skap også, ikke bare til minsten. Har forresten både hørt og erfart det samme som deg at Fretex har blitt skikkelig selektive på hva de vil ha.

Skrevet

Det er gratis å legge inn "gis bort" annonser på finn

:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...