pandabjørn Skrevet 23. oktober 2008 #1 Skrevet 23. oktober 2008 hun kaster opp minst 2 ganger om dagen, har skiftet sengetøy i 2 dager nå ikke får hun så mye væske i kroppen som jeg ønsker heller... hun vil ikke ha vann så jeg har prøvd med blåbærsaft og det har gått ned...har vært litt dum som har gitt nan, man skal jo ikke ha melk når man er kvalm jeg skal ta henne på vekta for å se om hun har gått ned, noe jeg ikke håper hun har gjort...! vet ikke helt om jeg skal ringe legen får avente til litt senere for å se om hun kaster opp..... hun har ikke feber den var bare på 37,0 så får jeg prøve å gi henne noe kjeks å se om hun vil ha det....grøt har hun ikke fått på 2 dager nå... hun er 11mnd.....
line_n & sara Skrevet 23. oktober 2008 #2 Skrevet 23. oktober 2008 det er ikke noe gøy med syke barn, nei..men det går over, heldigvis! håper jenta di blir frisk fort! det er bare å ringe lege eller helsesøster for råd! men blåbærsaft og kjeks er nok lurt det, de tåler å gå noen dager med lite mat og matlyst.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå