prinzezze_2år_venter på spire Skrevet 23. oktober 2008 #1 Skrevet 23. oktober 2008 Jeg våknet i går å var kjempe øm i puppene, har aldri vært særlig øm, ikke engang når jeg var gravid med lille prinsessa mi:) (selvfølgelig var jeg øm når jeg ammet) men sånn ellers er jeg ikke det... Så våkner jeg i dag og har DE puppene i forhold til hva jeg bruker å ha:O Man kan vel ikke få såå store bryster bare av å vente mensen?? jeg skal ikke ha tante rød før på mandag/tirsdag:S Har flere symptomer også, men laater som jeg ikke kjenner de for at jeg ikke skal TRO jeg er gravid, men nå begynner jeg virkelig å lure:O Kvalm, mensmurringer og brystene er ømme og vokser, kan det være symptober såå tidlig på graviditet??? er kanskje bare 3+3
Plutselig_gravid Skrevet 23. oktober 2008 #2 Skrevet 23. oktober 2008 Da jeg ble gravid med førstemann våknet også jeg med ømme og større pupper over natta. Dette var ca 1 uke før ikm. (og fy f...de var ømme) Hadde dessuten alle tegn på at mensen skulle komme. Følte som vanlig at mensen var rundt hjørnet, men reagerte på puppene. Var vant til at de ble litt hoven, men ikke i den grad som de ble den mnd liksom. Dagene gikk og mensen kom ikke. Tok en test og jeg var gravid:) Har vært gravid en gang etter (abort) og da jeg merket voksende og ømme pupper ca 1 uke før ikm da også så bare visste jeg at jeg var gravid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå