Gå til innhold

noen med morkaken foran åpningen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

min morkake lå høyt opp på ordinær ul å det var ingen fare for at den skulle ramle ned...

men det gjorde den, nå ligger den foran. noen som har opplevd dette???

å flyttet den seg opp igjen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har bare opplevd 2 gang at morkaken ha lie over åpningen på ordinær UL og flyttet seg oppover men ikke omvendt..det var no rart...er du langt på vei???for er det enda stund igjenn så kan den flytte seg

Skrevet

jeg er 23 uker.. har vært hos jordmor i dag.hun mente den har ligget der nede hele tiden, bare blitt oversett på ordinær ul. så den flytter seg nok opp etterhvert...

Skrevet

Jeg har hatt den foran hele svangerskapet, og det samme hadde mamma og søstern min, og begge flyttet seg iløpet av uke26-34 så jeg håper og tror! Ekke hypp på eventuelle blødninger og sengeleie!

Skrevet

var usikker når jeg var på ul om den lå foran så skulle komme tilbake når jeg var 32 uker til ny ul for sikkerhetsskyld. så får bare vente å se.

Skrevet

ja det hørtes mer rett ut det JM sa...det skal ikke gå ant at en morkake detter ned for dne sitter jo fast i livmorveggen som vokser oppover.

den vil nok flytte på seg da siden du enda har en stund igjenn...og du vil nok få ekstra UL for oppfølging

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...