Gå til innhold

Mange igjen som venter til slutten av okt nå?


Bridy og lille øks med umbrako

Anbefalte innlegg

Jeg har termin 30, skal ikke gå over tiden så max en uke igjen. Flere som venter siste uken nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har også termin søndag!! Har vært fødeklar lenge, mine andre barn kom flere dager før termin så dette er mitt lengste svangerskap... Skal vel ikke klage når man ikke har passert termindato engang, men man blir litt lei av å bare vente og vente. Vanskelig å planlegge noe som helst. Føler meg som ei tikkende bombe, man vet aldri når den smeller!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg hadde ul termin igår og har menstermin idag.. skal inn å sjekkes for mulig vannavgang i ettermiddag... litt lei av å vente nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har menstermin i morgen og ul-termin 29 oktober.. Håååper det skjer snart, lei no...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!

Jøss, da er vi mange som venter den 26.! Godt å høre at det er flere som begynner å bli utålmodig nå-felles skjebne, felles trøst; )

Skal på Levanger jeg da- er det noen av dere som skal dit?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også termin den 26. Er så lei av at ingenting skjer nå, så utrolig klar for å få det overstått!! Er så lei! Lykke til alle sammen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg er med i innspurten her, har termin i slutten av måneden 1 uke igjen

 

Jeg har ikke vært så utålmodig, men klarer ikke å lavær å tenke på fødsel omtrent hele tiden.

Gleder meg enormt til fødselen, men har begynt å grue litt også

 

Sist fødte jeg nesten 4 uker før termin og vannet bare gikk plutselig

 

Nå er jeg så spent på hvordan det hele starter og hvordan det hele blir:)

 

Jeg er så spent på om vi får en liten søster eller bror til storebror

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har også termin den 30... Men syns han snart kan komme. Da jeg har begynt på søvnløse netter igjen. Og energi nivået begynner å gå skikkelig nedover....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har termin 31 okt, men har begynt å vente allerede for lenge siden.

Fikk førstemann 5 dager før termin (dvs i dag..) så jeg håper jo litt ekstra i dag. Men ingen fødsler er lik så jeg får vel bare vente tålmodig... Har ingen tegn til at det skal skje noe heller :-((

Er så utrolig lei. Nå vil jeg bare bli ferdig!!!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...