Gå til innhold

Lei meg og egentlig litt såra.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fant ut at jeg var gravid for tre dager siden... men har hatt mistanke en stund pga symptomer som har vært veldig klare.....

I går satt meg og sambo og pratet og så sa jeg at jeg synes det som nesten var mest slitsomt med å bli gravid var at man blir så trøtt..

Da slang han tilbake at få fort jeg hadde tatt testen og fått det bekrefta at jeg var gravid hadde jeg plutselig fått alt... og at jeg ikke måtte la syken min gjøre det verre enn det var... da svarte jeg tilbake: og hvor mange ganger har du vært gravid??

Jeg er nå gravid for andre gang, jeg fikk en del problemer sist med bekkenet under graviditeten og en del under fødselen.. det med bekkenet har liksom ikke gått helt bort og helt siden jeg trodde jeg var gravid og merket det på kroppen har jeg hatt vondt i bekkenet...

For han reagerte på at jeg hadde vondt i bekkenet og at jeg var kvalm og trøtt for det var ikke eksen hans.... Jeg vet liksom ikke hva jeg skal si til han.. for vi alle opplever det forskjellig vi merker forskjellig på forskjellig tidspunkt... HJELP!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å ! Hadde mannen min hatt barn med eksen, og sammenlignet mitt svangerskap med hennes hadde jeg blitt pottesur og fornærma. Hvordan eksen hans var har overhode ingen ting med saken å gjøre, som du sier så er alle forskjellig og hvert svangerskap forskjellig. Har du spurt han hvorfor han kom med den kommentaren ? Hva mente han egentlig?

Skrevet

Syns han var ganske ufølsom i det han sa.. og det er ofte i det første trimesteret man er mest kvalm, uggen, trøtt og sliten faktisk. Kanskje han ikke skjønner at det er nå hele babyen faktisk dannes? Selv om den fortsatt er kjempeliten etter 12 uker, så er den jo helt "ferdig" om du skjønner. Og det er jo ikke rart at kroppen reagerer litt da. Jeg var også i dårlig form de første ukene, og det er heeeelt normalt. En kvinne kan også ha svangerskap som er vidt forskjellige, så det å sammenligne graviditetene til to ulike kvinner er jo egentlig nytteløst. Håper han etterhvert skjønner hvor teit han var!!

Lykke til, og håper han snart begynner å forstå hvilken viktig jobb vi gjør når vi går gravide!

Skrevet

Det er jo på slike symtomer man hvet man er gravid. Og vi damer hvet ofte før testen viser det.

Skrevet

Dette skjedde meg oxo. Bf og jeg har 50 mil mellom oss, han mente jeg var for hormonell og dette kunne han ikke skjønne for xn hans hadde ikke vært det med hans barn...

Ble pottesur je, folk er liksom ikke forskjellige da... Men nå er forholdet over og jeg blir en goood alenemor..

Noen mannfolk tenker så firkanta at jeg blir gal...

Skrevet

Hei! Du kan hilse kjæresten din fra meg: Jeg er gravid i uke 38 og svær som en hval, men her i gården var det absolutt de første ukene som var verst! Og plagene kom fort, jeg merket trøttheten og humørsvingingene allerede før jeg testet meg, 3 dager etter IKM. En uke seinere kom kvalmen... Får håpe du slipper den:-)

Nå skal det jo sies at jeg har sluppet billigere fra tredje trimester enn de fleste, men første trimester er virkelig ikke nødvendigvis en dans på roser.

Lykke til med resten av svangerskapet! Jeg håper kjæresten din skjønner at hver eneste graviditet er noe helt eget. Det er ingen selvfølge at du får det som eksen hans, eller at det blir som forrige eller neste gang du er gravid heller. Men det er opp til ham å støtte deg gjennom, uansett hvordan du får det!

:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...