1prinsesse+1i magen Skrevet 23. oktober 2008 #1 Skrevet 23. oktober 2008 Prinsessa har alt det hu trenger, så jeg kommer ikke på noe å putte i julekalenderen. Men syns det hørtes lurt ut å kjøpe ett sett med noe og dele opp utover desember..MEN, hva. Noen som har forslag til noen lekesett evt. annet til 7 år gammel jente??
Gjest Skrevet 23. oktober 2008 #2 Skrevet 23. oktober 2008 Spørs om hva hun liker da.Men skulle jeg kjøpt sett,hadde det vel blitt noe jentegreier.Til dukka,til henne,prinsesseting? Skoleting? Vet du,det var ikke helt lett å komme med forslag ;o)
1prinsesse+1i magen Skrevet 23. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 23. oktober 2008 He he, nei var derfor jeg spurte : ) Men tenkte mer på store sett som kunne deles opp, som lego(litt kjedelig kanskje), eller dukkehus eller noe..
Gjest Skrevet 23. oktober 2008 #4 Skrevet 23. oktober 2008 Lego er vel gøy da.Å disse pippi husene er populære vist nok. Du får ta deg en runde i lekebutikken å se =) Jeg har titta på pippihus og div på ellos.Men di er litt for store syns jeg.
1prinsesse+1i magen Skrevet 23. oktober 2008 Forfatter #5 Skrevet 23. oktober 2008 Ja, får nesten gå å kikke litt : ) Takker..
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 23. oktober 2008 #6 Skrevet 23. oktober 2008 har også ei 7 år gamel jente, og det skal sies at det er mye lettere å kjøpe ting til henne enn broren på 5 år..hehe:) hun er litt pyntete av seg, så går mye i strikker og spenner, noen smykker og øredobler (som alltid blir borte) truser, sokker. lipgloss, jente parmyme, (fant en til salg på cubus for 15 kr:))tusjer, kinobilletter,bassenget, ut å lage snølykter sammen på kvelden) bakedag(pepperkakeform)
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 23. oktober 2008 #7 Skrevet 23. oktober 2008 jenta mi har også begynt å interessere seg for lego, så tenkte egentlig å kjøpe den store jubileumspakka til lego for 299,- og del opp alle legoene i 24 dunger....
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2008 #8 Skrevet 23. oktober 2008 Jeg har kjøpt dvd serien "det var en gang et menneske" Dette var en serie jeg likte veldig godt som barn selv. Den inneholder 6 dvd plater. Ellers får hun snop på lørdager og ellers har jeg kjøpt noe aktivitets ting som papir stansere, papir, farger, lim ol. Så har hun mulighet til å lage julepresanger eller julekort.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå