Gå til innhold

Ang, julekalender

Anbefalte innlegg

Skrevet

Prinsessa har alt det hu trenger, så jeg kommer ikke på noe å putte i julekalenderen. Men syns det hørtes lurt ut å kjøpe ett sett med noe og dele opp utover desember..MEN, hva. Noen som har forslag til noen lekesett evt. annet til 7 år gammel jente??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spørs om hva hun liker da.Men skulle jeg kjøpt sett,hadde det vel blitt noe jentegreier.Til dukka,til henne,prinsesseting? Skoleting?

Vet du,det var ikke helt lett å komme med forslag ;o)

Skrevet

He he, nei var derfor jeg spurte : )

Men tenkte mer på store sett som kunne deles opp, som lego(litt kjedelig kanskje), eller dukkehus eller noe..

Skrevet

Lego er vel gøy da.Å disse pippi husene er populære vist nok.

Du får ta deg en runde i lekebutikken å se =)

Jeg har titta på pippihus og div på ellos.Men di er litt for store syns jeg.

Skrevet

Ja, får nesten gå å kikke litt : )

Takker..

Skrevet

har også ei 7 år gamel jente, og det skal sies at det er mye lettere å kjøpe ting til henne enn broren på 5 år..hehe:)

hun er litt pyntete av seg, så går mye i strikker og spenner, noen smykker og øredobler (som alltid blir borte) truser, sokker. lipgloss, jente parmyme, (fant en til salg på cubus for 15 kr:))tusjer, kinobilletter,bassenget, ut å lage snølykter sammen på kvelden)

bakedag(pepperkakeform)

Skrevet

jenta mi har også begynt å interessere seg for lego, så tenkte egentlig å kjøpe den store jubileumspakka til lego for 299,- og del opp alle legoene i 24 dunger....

Skrevet

Jeg har kjøpt dvd serien "det var en gang et menneske" Dette var en serie jeg likte veldig godt som barn selv. Den inneholder 6 dvd plater. Ellers får hun snop på lørdager og ellers har jeg kjøpt noe aktivitets ting som papir stansere, papir, farger, lim ol. Så har hun mulighet til å lage julepresanger eller julekort.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...