*LLL* - har blitt tobarnsmor! Skrevet 23. oktober 2008 #1 Skrevet 23. oktober 2008 Er det litt tidlig? Har dere eksempler på hva man eventuelt kan pakke inn? Syns det er litt vanskelig jeg...
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 23. oktober 2008 #2 Skrevet 23. oktober 2008 Vi hadde pakkekalender i fjor da hun var 2,5. Hun syns det var stas, men skjønte ikke helt det med "en hver dag, ikke alle på en gang", hehe. Kjøpte maletuber på ikea som jeg pakket inn 2 og 2, med pensler en annen dag. Den 1. og 13. desember fikk hun dvd med jul i skomakergata siden jeg likte det bedre som barnetv enn det som var i fjor (husker ikke hva det var nå) - halvparten av episodene på hver dvd. Ellers fikk hun strikker/spenner, sokker, vanter (sånne ting som hun likevel "trengte"), litt snop på lørdagene, og litt leketøy (søstrene grene har masse artig om du har det i nærheten - "lopper", småfløyter og diverse).
♥♥mortil4♥♥ Skrevet 23. oktober 2008 #3 Skrevet 23. oktober 2008 Jeg har laget en, som 3 åringen, og 10 åringen skal dele (trekker annenhver dag). Til han,(3 åringen) har jeg kjøpt noen biler (fra filmen cars) matboks, såpebobler, dyr, og klistermerker.
*LLL* - har blitt tobarnsmor! Skrevet 23. oktober 2008 Forfatter #4 Skrevet 23. oktober 2008 Takk for tips! Da blir det pakkekalender til junior i år )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå