Gå til innhold

Hva skal du gjøre i dag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har fri sammen med treåringen min. Vi skal bare kose oss hjemme i dag, og hente storebror på skolen når han er ferdig.

Ingen planer på oss altså:-) Kanskje en liten skogstur da men...., deilig å bare ta ting som de kommer:-)

Ha en super dag alle sammen...........

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal snart kjøre junior i barnehagen..

Så skal jeg vaske litt tøy..

Så skal jeg kanskje ta emg 5 min på sofaen..

Så skal jeg kanskje på barneidretten, om jeg orker..

Så skal jeg begynne å pakke til jenteturen i helga..

Ha en fin dag =)

Skrevet

Skal ned å handle n¨snart, skal ha barseltreff hos meg klokka 12, så hente mini i bhg, hjem å lage middag, og så enten på lekeplassen, eller en liten tur til byen for å se etter noen julegaver før pappaen kommer hjem klokka 6

Skrevet

Jeg er delvis sykemeldt og har "fri" i dag (etter en fæl kveld i går - trøtt og ødelagt i kroppen etter 4t på jobb), så her gjøres alt etter dagsform. Tipper det blir en dusj, litt brodering og dibbing, og så å hjemmelage kjøttkakemiddag.

Skrevet

Nå skal vi se...

først skal jeg ut og sole meg litt og ta en dukkert i basenget, så skal snuppa sove tenker jeg - og da blir vi vel inne tror jeg. Hun sover best da:) Også skal vi dusje og stelle oss - og dra ut og spise. Det er vel dagens planer sånn kort fortalt:) Mulig jeg tar en tur til frisøren om jeg rekker det.

Skrevet

Har akkurat kjørt mini i barnehagen...

- skal vaske stort sett hele huset..

- hjelpe svigermor med å gjøre klar storstua til fest på lørdag.

- finne frem uniformen min til søndag...... Skal ha vakt på Ullevål stadion :s

Skrevet

jeg skal skrive engelskstil *gruer meg*

så skal jeg på skolen, hente bilen til pappaen min på verksted, så hente småen i barnehagen, så lage middag til meg, småen og pappaen min. og være sammen småen, også lage sjokoladelikør i kveld.

og innimellom alt blir det sikkert en god del dibbing. ihvertfall når det gjelder den engelskstilen... hehe

Skrevet

i kveld skal jeg på heklekurs!!

skal lære å lage slike "oldemorlapper" som de kalte det, jeg kaller det sånn hekla lappeteppe som gamlinger har, de er dritkule! og jeg gleder meg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...