Skravlemamman Skrevet 23. oktober 2008 #1 Skrevet 23. oktober 2008 Jeg har fri sammen med treåringen min. Vi skal bare kose oss hjemme i dag, og hente storebror på skolen når han er ferdig. Ingen planer på oss altså:-) Kanskje en liten skogstur da men...., deilig å bare ta ting som de kommer:-) Ha en super dag alle sammen...........
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 23. oktober 2008 #2 Skrevet 23. oktober 2008 Skal snart kjøre junior i barnehagen.. Så skal jeg vaske litt tøy.. Så skal jeg kanskje ta emg 5 min på sofaen.. Så skal jeg kanskje på barneidretten, om jeg orker.. Så skal jeg begynne å pakke til jenteturen i helga.. Ha en fin dag =)
Gjest Skrevet 23. oktober 2008 #3 Skrevet 23. oktober 2008 Skal ned å handle n¨snart, skal ha barseltreff hos meg klokka 12, så hente mini i bhg, hjem å lage middag, og så enten på lekeplassen, eller en liten tur til byen for å se etter noen julegaver før pappaen kommer hjem klokka 6
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 23. oktober 2008 #4 Skrevet 23. oktober 2008 Jeg er delvis sykemeldt og har "fri" i dag (etter en fæl kveld i går - trøtt og ødelagt i kroppen etter 4t på jobb), så her gjøres alt etter dagsform. Tipper det blir en dusj, litt brodering og dibbing, og så å hjemmelage kjøttkakemiddag.
ana baroma Skrevet 23. oktober 2008 #5 Skrevet 23. oktober 2008 Nå skal vi se... først skal jeg ut og sole meg litt og ta en dukkert i basenget, så skal snuppa sove tenker jeg - og da blir vi vel inne tror jeg. Hun sover best da:) Også skal vi dusje og stelle oss - og dra ut og spise. Det er vel dagens planer sånn kort fortalt:) Mulig jeg tar en tur til frisøren om jeg rekker det.
trine->mai07 og juni09 Skrevet 23. oktober 2008 #6 Skrevet 23. oktober 2008 Har akkurat kjørt mini i barnehagen... - skal vaske stort sett hele huset.. - hjelpe svigermor med å gjøre klar storstua til fest på lørdag. - finne frem uniformen min til søndag...... Skal ha vakt på Ullevål stadion :s
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 23. oktober 2008 #7 Skrevet 23. oktober 2008 jeg skal skrive engelskstil *gruer meg* så skal jeg på skolen, hente bilen til pappaen min på verksted, så hente småen i barnehagen, så lage middag til meg, småen og pappaen min. og være sammen småen, også lage sjokoladelikør i kveld. og innimellom alt blir det sikkert en god del dibbing. ihvertfall når det gjelder den engelskstilen... hehe
line_n & sara Skrevet 23. oktober 2008 #8 Skrevet 23. oktober 2008 i kveld skal jeg på heklekurs!! skal lære å lage slike "oldemorlapper" som de kalte det, jeg kaller det sånn hekla lappeteppe som gamlinger har, de er dritkule! og jeg gleder meg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå