TheoMin Skrevet 23. oktober 2008 #1 Skrevet 23. oktober 2008 Sikkert et kjempeteit spørsmål,men jeg fikk en nydelig junordundyne i gave til å ha i sprinkelsenga til lillegutt i magen. Men syns den ser så ille stor ut! Hva bruker dere? Er det kanskje nok å bare brette den inn helt nederst??
skomring Skrevet 23. oktober 2008 #2 Skrevet 23. oktober 2008 Jeg har 80+100 eller no sånnt. Så først på juniordyne, men synes den ble for stor ift senga.. Litt redd ungen skal få dynen over hodet når den er så stror.. Men jeg vet ikke, kan jo hende det ikke er noe problem. har ikke så mye erfaring. Håper du får noen gode svar på det fra andre:-)
flypapir Skrevet 23. oktober 2008 #3 Skrevet 23. oktober 2008 Er mange som starter rett på juniordyna, så det går greit det. Eneste du må passe på er at den kan være litt stor for en liten baby dersom han/hun får den over hodet. Selv hadde jeg både vogndyne, liten dyne og 3 juniordyner (sommerdyne, fiberdyne og dundyne)... Brukte vel den lille dyna frem til jenta mi var rundt året mener jeg å huske. Er uansett greit å ha litt skift de gangene omgangssyken ol kommer snikende..
TheoMin Skrevet 23. oktober 2008 Forfatter #4 Skrevet 23. oktober 2008 Tusen takk for svar, damer :-) Blir nok til at jeg kjøper en mindre i tillegg, for ikke annet enn å ha noe å bytte på om uhellet skulle være ute
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå