Gå til innhold

Hvor lang tid bruker dere...

Anbefalte innlegg

Skrevet

på "helgavasken"?

Her tror jeg det fort går 4 timer, vist jeg også skifter sengtøy og vasker loftet:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis det er bare vaskingen, så tar jo ikke det mer enn et par timer, kanskje 3 hvis jeg støvsuger også.

Men skal jeg legge rydding inni der, så snakker vi kanskje et halvt døgn ;))))) hahahaha

Skrevet

PS: derfor finnes ikke helgevasken her i huset, vi vasker når vi føler for det (eller får gjester.. hihi)

Skrevet

hehe..... er jo litt slik her også da... går jo hjemme for tiden, så må ha noe å fylle dagene mine med...hehe:)

Skrevet

Godt det ikke bare er oss!

Jeg jobber fullt, mannen min jobber 60/70% i sin jobb, og så er han resten hjemme med barna. Han er veldig fleksibel, men det er stort sett jeg som tar meg av vask/rydding.

Skrevet

Kommer helt an på hvordan det ser ut her da...Har to rotehuer som gjerne slenger rundt seg.Men er jeg flink å rydder hele tiden,så vasker jeg gjerne hele huset på en dag.Går ikke fort med ei gammel kjærring,hehe

Skrevet

Her er vi saa bortskjemte at vi ikke gjoer det selv :)

Skrevet

Siden jeg har barnehage hjemme blir det vaska her hver dag, så her har vi ingen helgavask..

Skrevet

Jeg har heller ikke helgevask. Støvsuger nede som regel hver kveld når barna har lagt seg, med mindre vi ikke har vært hjemme/inne å skitnet til.

Jeg vasker badet, utenom dusjen når lillebror eller storesøster dusjer. Altså flere ganger i uka.

Jeg vasker gulvet ved behov 5-8 ganger i mnd.

De rommene som vi ikke har pusst opp enda er jeg ikke så nøye med, det er så ufattelig kjipt.

Skifter på sengene ved en ledig anledning, kaster ut bosset på vei til fjøset, rydder litt hver dag, vasker klær hver dag, tørker støv alt for sjelden i helgene når jeg gidder.

Skrevet

Helgavask, hva er det??:) Hehe:)

Her vasker vi når vi føler for det. Ofte mandag ettermiddag:)

Skrevet

Har ikke helgevask, men vasker litt sånn når det trengs og litt nå og litt da.. Baller ofte på seg og hvis jeg får "onna" over meg så vasker jeg gjerne en hel dag.. tar da vinduer, dører og våre hvite vegger der små fingeravtrykk fra barnefingre er veldig lette å finne. Trenger ikke jobbe i csi for å finne de kan du si.. Ellers bare sånn overflade vask går vel unna på en to timer tenker jeg..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...