blirjegsnartmamma Skrevet 23. oktober 2008 #2 Skrevet 23. oktober 2008 Ikke Kommende Mens Altså den dagen når du skal ha mensen igjen, men håper den ikke kommer Så hvis den er forsinket er du over IKM med så og så mange dager.. Jeg skulle, utifra en 28 dager syklus, hatt mensen på mandag.. Så da er jeg 3 dager over IKM idag.
Makkapakka Skrevet 23. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 23. oktober 2008 Takk... det var det jeg trodde. Da vet du også kanskje når en graviditetstest kan slå ut? Jeg har nesten 1 uke igjen til min IKM. Men dagens graviditetstester er kanskje så gode at de fungerer tidlig?
blirjegsnartmamma Skrevet 23. oktober 2008 #4 Skrevet 23. oktober 2008 hmmm, er så sjelden jeg tester.. Men mener at det er max 4 dager før at den kan slå ut positivt. Det skal jo gå litt tid etter eggløsning hvor egget skal befruktes og ha tid til å feste seg før det skiller ut HCG-hormonet. Det beste er å vente til IKM, hvis man klarer det Hvertfall hvis du ikke har sykluser som er regelmessige på klokka For den kan jo forskyves litt hvis man stresser litt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå