Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2008 #1 Skrevet 23. oktober 2008 noen som vet hvordan jeg kan lage det? 3 barn på forskjellige bilder tusen takk for hjelp
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2008 #2 Skrevet 23. oktober 2008 Lag feks en collage i Picasa (eller annet bildebehandlingsprogram) og send inn til de som lager/fremkaller slikt.
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2008 #3 Skrevet 23. oktober 2008 Jeg anbefaler å gå inn på nfoto.no eller kortshop. Jeg bestillte fra nfoto og betalte 350 kr for 40 kort
Gjest Skrevet 23. oktober 2008 #4 Skrevet 23. oktober 2008 Jeg bestilte julekort fra www.sponlandfoto.no i fjor. Der kan du bare sende bildene du vil ha med, til de på mail,så lager de et forslag til julekort som du får tilbake på mail. Da får du sett på det før du bestemmer deg og evnt gjort endringer. Jeg ble kjempefornøyd! Utrolig bra service!
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2008 #5 Skrevet 23. oktober 2008 Last ned PhotoScape.. Det er helt gratis å et enkelt program å forstå seg på. Da kan du, sette sammen et bilde med, med f.eks. 4 bilder i et bilde, et enkelt av hvert barn å et felles av alle sammen...
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2008 #6 Skrevet 23. oktober 2008 Sjekk også http://www.hipphipphurra.net/ hun har ikke lagt ut julekortexempler enda, men lager stort sett det du ønsker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå