Tokatter_USA Skrevet 23. oktober 2008 #1 Skrevet 23. oktober 2008 Nå har jeg hatt Skype en stund, og det er meningen at jeg skal bruke det til å ringe Norge. Jeg kjøpte høretelefoner gjennom Skype og har en iBook G4. Høretelefonen har to plugger, men jeg finner bare ett hull på laptopen som de passer i, for det første. Og nå har jeg funnet ut at jeg kan bruke Skype uten høretelefoner, og på denne siden av Atlanteren går det greit, men mor i Norge hater det! Hun sier det er så mye forstyrrelser. (Hun bruker vanlig telefon, landlinje.) Spørsmålet er hvordan skal jeg få høretelefonene til å virke? Jeg har vært på nettsiden til Skype og stilt inn det jeg kan, og vet ikke hva mer jeg kan gjøre.
Patetica fåkksi Skrevet 28. november 2008 #4 Skrevet 28. november 2008 Mmmm... jeg bruker laptop med mikroen og høytaleren som er bygd inn i dataen, mens foreldrene mine bruker sånn head set. Min laptop har hvertfall en rosa plug for mikro og en svart for høretelefoner, og de aller fleste sånne head sets kommer med en rosa stick og en svart en?
Tokatter_USA Skrevet 2. desember 2008 Forfatter #5 Skrevet 2. desember 2008 Hva slags laptop har du? Mitt head set har en rosa og en svart plugg, men laptopen har bare ett hull. Jeg synes det virker greit med den innebygde mikroen og høyttaleren, men mor synes altså det er forferdelig, iallfall på vanlig telefon, og hun vil ikke få Skype før hun vet om det virker. Foreløpig gjør det jo ikke det.
Patetica fåkksi Skrevet 4. desember 2008 #6 Skrevet 4. desember 2008 acer Du kan kjøpe sånn Skype telefon også da, ser ut som en vanlig bærbar telefon.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå