Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lillemann våknet 0500 for mat idag, og ville ikke sovne igjen. :-( Dette er heldigvis ikke noe han gjør til vanlig - igår sov han natten gjennom, og trodde kanskje han ville fortsette med det. Som regel pleier han å sovne ett par tilmer til når han våkner på denne tiden. Klokken 05:30 måtte jeg bare stå opp med han, da bare skrek han, nektet å sove mer, så for i fare for å vekke resten av familien måtte vi stå opp. Hva gjør man når man våkner så tidlig med en 8 mnd gammel baby... det gjør hvertfall veldig vondt! Krysser tær og fingre for at han ikke skal fortsette sånn.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff, det er slitsomt. Sånn har det vært her de siste ukene også, eller begynner vel å bli nesten to mnd nå. Før sov han til rundt 07 tiden. Siste to mnd har det vært rise and shine kl 05 hver morgen.

Har desverre ingen tips å komme med, håper for deres skyld at det kun ver et engangstilfelle. Kanskje det er tenner på vei?

Uansett, lykke til, håper noen andre kan komme med gode tips, de tas imot med takk :-)

Skrevet

Åhhh.. stakkars dere... det er min store skrekk at han skal våkne så tidlig hver dag. Håper virkelig deres gutt sover lenger snart. Så satser jeg på at lillegutt kun gjorde dette idag:-)

Skrevet

Jadda, her er det opp kl 5 halv6 hver dag med min 8 mnd gamle jente. I dag slo hun på stortromma og ville opp halv 5 :-o

Jeg er bare nødt til å stå opp med henne, eller blir det bare hyling. Og med en gang det blir litt bevegelse, er latteren og smilet der med en gang. Så spiser vi frokost, jeg får meg en kaffe, og før forkosten er ferdigspist sitter hun der å gnir seg i øynene og vil sove igjenn! Men da er jo jeg lys våken og nytter jo ikke å legge seg ned, så nå sover hun søtt, men jeg leser nettaviser. Jaja. Jeg var visst likedan, så nå får jeg igjenn.

Felles skjebne felles trøst? Vi får håpe morgenfuglene våre vil sove litt lenger etterhvert :)

Skrevet

Uff. ja jeg må jeg si jeg føler virkelig med dere, og håper fortsatt at lillegutt ikke blir en sånn morgenfugl, jeg er ikke menneske før klokken 0800.... Jeg drikker ikke kaffe, for jeg skal sove så fort lillegutt skal sove:-) Må bare få resten av familien ut av huset først.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...