Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2008 #1 Skrevet 23. oktober 2008 Andre enn meg som synes det er skikkelig harry med navneskilt på barnevogna. I tillegg til det føler jeg aldeles ikke for å kringkaste navnet på barnet mitt med fødselsdato på barnet til gud og enhver mann. Nå i disse dager bør man holde ting mest mulig privat mener nå jeg. Og her holder ikke unnskyldningenen med at da er det lett å se hvilken vogn som er din...
JonBonJovi Skrevet 23. oktober 2008 #2 Skrevet 23. oktober 2008 Skilt til barnevogn var kult med en gang de kom. Men når alle skal ha det, så blir det ikke så "personlig" som det intensjonen med det var... Jeg kommer til å kjøpe, men kun for å henge opp på barnerommet, eller døra som skilt der..
Dronningen! Skrevet 23. oktober 2008 #3 Skrevet 23. oktober 2008 Ja det er mer harry enn campingvogna mi, all verdens grilldresser, crocs, uggs, falsk pulesveis, silikonpupper, falske negler, polettbrunfarge og alt annet harry i hele verden:o)
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2008 #4 Skrevet 23. oktober 2008 Jepp det er HARRY!!! Og likevel ønsker svigermor å kjøpe det til oss når det nærmer seg... Hvordan kan jeg si at jeg synes det er blodharry når hun nettopp har oppdaget det og synes det er verdens mest geniale oppfinnelse? Gulp...
*bolla pinnsvin* Skrevet 23. oktober 2008 #5 Skrevet 23. oktober 2008 Synes ikke det gjør noe at folk vet hva ungen min heter, men barnevognskilt er virkelig helt utrolig harry. Hver sin smak.
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2008 #6 Skrevet 23. oktober 2008 Hvorfor er det harry?? Kan skjønne at det ikke er like gøy når alle har det men harry?
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2008 #7 Skrevet 23. oktober 2008 Jeg syns det er misbruk av mannsnavnet Harry å kalle et slikt barnevognskilt for harry. Slike skilt er stygge og "alle" har dem, og derfor er orginaliteten borte vekk. Hadde svigermor kjøpt et sånt et til babyen min, så hadde jeg lagt det bort, uten å si noe mer om det.. Og ja, helt enig med HI her, tenk på privatlivets fred!! Liker ikke facebook heller..
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2008 #8 Skrevet 23. oktober 2008 Vi har barnevognskilt og ja det er litt harry, men hva kan man gjøre når mannen i sin begeistring har bestilt et slikt på nettet mens jeg var på sykehuset?? Han synes jo det er såååå stilig så da holder jeg heller ut å gå rundt med et slikt skilt,..Mennene skal jo også få bestemme litt, og her har jeg gitt han viljen sin...
hundemamma ♥ Skrevet 23. oktober 2008 #9 Skrevet 23. oktober 2008 He he. Hadde kjøpt et til henne så hun kan henge på bilen. Kjekt for svigermor at alle kan se hvor gammel hun er
Tante Blås Squaw Skrevet 23. oktober 2008 #10 Skrevet 23. oktober 2008 Om folk vil ha skilt på vognene sine, må de da få lov til det? Spiller det noen rolle?
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2008 #11 Skrevet 23. oktober 2008 Ja her er det og samboer som insisterte... men jeg har ingenting imot det jeg da.. syns det er gøy at andre har det, så kan jeg le av alle de harrye barnenavna, samtidig som jeg synes litt synd på ungen..
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2008 #12 Skrevet 23. oktober 2008 Tror ikke de som har det på vognene sine synes det er stygt, så hvorfor må du rakke ned på dem? Tror nok ikke du er så veldig perfekt og original heller.... Finn deg en hobby, så du får noe bedre å gjøre!
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2008 #13 Skrevet 23. oktober 2008 Eh....nå er det så at et par som har svart her på denne tråden faktisk har det selv og synes det er harry. Mon tro om ikke du har et skilt.... Du føler tydeligvis veldig for å forsvare de som har det. Jepp, du har et skilt!!! Og du har rett, jeg er verken perfekt eller så original som du mener de som har fått seg skilt på vogna er. Bortsett fra det beklager jeg at jeg kalte det for harry for jeg er enig med hun som sier det er misbruk av navnet. Så da forandrer jeg det til SMAKLØST. Sorry, Harry
Erisa* Skrevet 23. oktober 2008 #14 Skrevet 23. oktober 2008 Jeg syns det er litt søtt, og litt harry. Og svigermor syns bare det er søtt - mannen min også... Så vi har skilt på vogna;p
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2008 #15 Skrevet 23. oktober 2008 Hahahaha, skulle tatt seg ut om noen argumenterte og mente at de måtte ha skilt for å enklere se hvilken vogn som er sin. Kuult, kommer hjem med feil unge og feil vogn agitt.. "Hadde aldri skjedd hvis jeg hadde hatt skilt på vogna". Blir nesten som om man må huske bilnummeret sitt når man har parkert ved kjøpesenteret det, fort gjort å dra avgårde i annen manns bil ;o) *Hehehehe* Hilsen hun som syns Harry er et artig navn..
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2008 #16 Skrevet 23. oktober 2008 Jeg kjenner ingen med sånt skilt, og har ennå ikke sett det, men er det mere harry en falsk pulesveis og løsnegler så trur jeg jammen jeg skal skaffe et sånt skilt...hoho.....og ta me en tur innom navne debatten får å få litt info om det mest hotte på navnefronten, mine barn har ikke harry navn da, så får å få gjordt jobben skikkelig så trenger jeg et stjerne navn....gi meg gode råd damer!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå