Gå til innhold

huff, vet ikke hvor jeg skal skrive dette

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ligger våken om natten, får ikke sove fordi jeg tenker på det jeg har gjort tidligere. Jeg levde et veldig fælt liv. Iløpet av 7 år ble det mye festing og tilfeldig sex, og noen korte forhold. Jeg hadde troen i bakhodet, men falt så langt bort. Jeg kom til 40 sexpartnere, og ble livredd. Trodde faktisk ikke det var så mange. Nå har jeg et barn på 7 mndr som jeg er alene med, kjæresten min gikk fra meg da jeg ble gravid. Jeg har blitt totalt avholds til alkohol og kan ikke tenke meg å ha sex med noen før jeg er sikker på at det er en jeg vil være med. Troen har blitt sterkere, men likevel så er jeg sinna. Hvorfor vil han ikke ha meg? Hvorfor lot jeg meg gjøre dette tidligere? Kan jeg bli tilgitt? Jeg ber og ber, men føler aldri jeg blir helt ren. Er så fortvilet og redd! Må være sterk for barnet mitt, men nettene er så ufattelig ensome og tunge. Måtte bare få tømt meg litt...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du lest forteljinga i Bibelen om kvinna som vart gripen i hor? På Jesu tid var det dødsstraff for det. Dei skriftlærde og farisearane kom til Jesus med henne for at Han skulle fordømma henne og gje dei skriftlærde og farisearane rett til å steina henne. Jesus møter dei med å sei at den som er utan skuld kan kasta den første steinen. Kva hende? Dei la frå seg steinane ein etter ein og gjekk bort. Jesus såg på kvinna og spurte henne kor dei vart av, og kven som førdømde henne. Ho sa "Ingen, Herre!" Då seier Jesus det mest fantastiske og mest frigjerande eit menneske kan høyra: "Heller ikkje eg førdømer deg. Gå bort og synda ikkje meir". ------

Kven er det som førdømer deg? Det er du sjølv. Jesus gjer det ikkje. Han har sona synda di, han døydde for ALLE syndene dine på korset for at du skulle gå fri. Det har du lov å tru dette! Bare fortel Jesus det du går og slit med. Les Johannesevangeliet i Bibelen din og be Jesus om å opna Ordet slik at du får sjå deg frelst. Det er det Jesus vil - at alle skal verta frelst og læra han å kjenna. Så kan det vera lurt å finna ein person du veit er kristen og som kan hjelpa deg og høyra på deg. Eg skal jammen be for deg. Du kan verta heilt rein ved å gje livet ditt til Jesus. Sei ja til han og be han tilgje alle syndene dine så vil han gjera det. Les også 1.Joh. dei første kap. Les og ta det til deg!!!!

Gud velsigne deg og det litle barnet ditt!

"Den som trur HAR evig liv" frå Joh.ev. Lukke til!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...