Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2008 #1 Skrevet 22. oktober 2008 Kukost, kukost kom til meg jeg vil så gjerne spise deg Du er så hvit du er så fin riktig genuin Fittost, fittost her er jeg som bærer deg på min kropp da føler jeg meg riktig topp Lukten følger meg hvorhen jeg går aldri en ensomhetsfølelse jeg får
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2008 #3 Skrevet 23. oktober 2008 lano lano gå din vei, musa mi er trøtt og lei, alltid bare vaske skal, helt til jeg er rød og skrall. mannen min er blid og fin, liker bollemusen min, alltid vil han ha litt til, lukter faktisk aldri sild. jeg er alltid helt på topp, og får derfor aldri sopp, kanskje hi lærer litt,
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2008 #5 Skrevet 23. oktober 2008 Hohohoho, humor har du iallfall DSJ;) Bra det da, du virker ganske aggressiv til tider, hehehe
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2008 #6 Skrevet 23. oktober 2008 ja jeg er en hissigpropp, med en jævla deilig kropp. .......osv.... nei jeg er ikke deep shit...men jeg er deep shit ferdig med tvangslidelene dine og musehygienen din....jeg anbefaler rottegift neste gang du skal sterilisere omgivelsene der nede.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå