Lalinja Skrevet 22. oktober 2008 #1 Skrevet 22. oktober 2008 Jeg hadde en SA i august og ble gravid nå i første pp. Hadde IKM på mandag og fikk positiv gravi-test. Men nå, da jeg var på do var det litt blod på papiret. Ikke så mye, men det var blod. Dette er ikke noe kjekt!!!!!!!!!!!! Jeg har vært så lykkelig over at det klaffet så fort. Nå er jeg livredd for at det har gått galt igjen.
Silje med marsgull i magen<3 Skrevet 23. oktober 2008 #2 Skrevet 23. oktober 2008 Huff, føler virkelig med deg! Har hatt to SA rett etter hverandre selv, og er livredd!! Hvordan går det med deg nå?
Lalinja Skrevet 23. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 23. oktober 2008 Hei Silje! Det har ikke kommet mer blod, heldigvis. Men jeg fikk helt panikk, fordi det minnet så mye om SA'en. Da begynte det også med bare litt blod. Men den gangen økte blødningen på, så jeg HÅPER det bare var noe ufarlig denne gangen. At du har hatt 2 SA rett etter hverandre, er bare helt forferdelig. Jeg vet ikke hva jeg skal si. Håper virkelig det går bra med deg neste gang!!!!!!!!!! Er det lenge til du har IKM? Lykke til, SIlje!!! Og takk for at du skrev til meg. BIM har vært til god hjelp, syns jeg. Det hjelper å få skrive litt når jeg har panikk.
3barnsmor? Skrevet 23. oktober 2008 #5 Skrevet 23. oktober 2008 Lykke til begge to fra meg også Er jo mange som har en liten blødning i begynnelsen av svangerskapet, så vil ikke tro det er noen fare altså
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå