Gå til innhold

Trenger litt hjelp!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er fotograf og jobber nå med portfolion min kraftig for å søke meg ny jobb.

Har dere lyst å ta en titt på siden min og fortelle.

1. Hvilket av bildene på de tre forskjellige mappene liker du best? Altså et fra hver.

2. Hvilket bilde på hele siden liker du minst?

www.ewelina.foto.no

Tusen takk hvis du har lyst å ta deg tid til det:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

1: På mappen Daylight likte jeg Evelina best, på Studiolight likte jeg det med gutten og den rød ballongen best, og på Black & white likte jeg det med gutten som ligger i gresset å drømmer best.

2: Det bildet jeg likte minst er det på mappen Daylight som heter Maria (Hun i vinduet)

Skrevet

Daylight: Hun som står med ryggen til, men snur seg og ser mot kamera (bilde nr. 6)

Studiolight: Bilde av gutten med svart lue på det første bildet, og damen med rødt skjørt. Klarer ikke bestemme meg.

Black & White: Gutten med de mørke øynene og det lure smilet på det tredje siste bildet, jenten med blomstene og bilde nr 2.

Likte minst damen i vinduet på Daylight-kategorien.

Skrevet

PS: Du burde få til å lage egne linker til hver side, slik at ikke alt er "hovednettsiden" hvis du skjønner.

Veldig fine bilder:-)

Skrevet

Dagslys: Hun som sitter mellom kornstrå

studiolys: Den unge mannen tror jeg

Svarthvitt: Gutten som støtter haka med hendene

Bildet jeg likte dårligst er det tatt i studiolys hvor lyset halvveis skjuler henne som er fotografert.

Lykke til!

Skrevet

Tusen takk for tips, man blir så blind på sine egne bilder at jeg ikke lenger klarer å tenke på hva som tiltaler andre;-).

Jeg har dessverre ingen helt egen nettside, dette er etter en fotosidemall. Skal fikse noen til å gjøre det for meg etterhvert.

Fungerer disse tre kategoriene eller mangler noe, eller er noen for mye?

Skrevet

Daylight- det første bildet

Studiolight- nest siste- blondine med håret opplyst bakfra

B&W- Enten gutten som ligger i gresset, eller damen med lue og vanter som smiler og holder et glass.

Likte minst: Bilde nummer to på studiolight- dame i kjole/dansekjole

Lykke til:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...