Gå til innhold

Hva ville dere gjort ang samv. med baby?PROBL!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en baby på snart 6mnd, en sjelden gang får faren plutselig lyst til å se han! Det vil si at han begynner true med ditt og datt om han ikke får se han akkurat da og da.. så til det virkelige problemet når han kommer hit, driver han og snoker rundt, er på soverommet mitt!! sniker overalt har sagt til han at ikke bor her lenger og har ingen rett til å snoke rundt på den måten!

Har hatt så mye drit fra den mannen at nå prater jeg ikke til han lengre, (da snakker vi utro osvosv).. Ser ingen vits i å prate med han om verken ene eller andre! Men han driver og tar på meg og oppfører seg slik at det er tydeligvis ikke babyen han er her for å se!

Får legge til at det ble slutt da lille var nyfødt, han kjenner ikke faren i det hele tatt.. uaktuelt for meg å sende han avgårde til faren alene!

Har ikke noe lyst til å ha han på besøk hit flere ganger, men hva er alternativet? Sende ungen sammen med han, NEI TAKK!

Men om han ikke får komme blir han vel og klage på meg at jeg nekter han og se sønnen sin! MARERITT hele greia!

Kan med 110% sikkerhet si at ungen driter han totalt i!!

Jævla mannfolk sier jeg bare!!! Skulle gjort mye for å ha en annen far til gutten min!! Solgt sjela mi til djeveln omså!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis det er mulig, prøv å få en venn/familiemedlem til å være der sammen med deg når han skal ha samvær, ring familievernkontoret og be om møte der, sett opp en samværsavtale, og ta en prat om hvordan han oppfører seg, hvis alt annet ikke funker, ha samværet et offentlig sted. F.eks på en kafè..

Skrevet

Hallo ! har du barn med samme mann som meg ?? ;-)

vel, her flytta han direkte inn til ei anna da jeg var 5 mdn ¨på veg da.. og barnet er planlagt..

Vel.. et tips kan kanskje være å møte ham ute i det offentlige rom ? på kafe`, i parken el ??

ellers: her lar jeg ham komme hjem men viser at han er her for å treffe barnet ikke meg..dvs .. jeg skravler i telefonene som ellers, folk popper innom mens han er her osv.. blir litt urorlig for ham men enklere for meg.. orker ikke maset med at jeg " må " ha noen hos meg når han kommer..da vil han vel lage bråk om det også...

håper han glemmer oss etterhvert ...

lønnstrekk igang for bidraget nå ...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...