SiMaMi Skrevet 22. oktober 2008 #1 Skrevet 22. oktober 2008 Hei! Noen steder regner man med de 2 ukene før eggløsning i svangerskapet og andre steder tar man utgangspunkt i hvor gammelt fosteret er. Hvordan regner dere det her egentlig. Vis det er med de 2 ukene før eggløsning så er jeg 8 uker på vei vis ikke er jeg 6.. komplisert det her:P Håper dere regner med de 2 ukene før.. da virker det som om tida går litt fortere. Er det andre som synes at dette går utrolig tregt?? Fikk positiv test for 4 uker siden.. og de 4 ukene virker som måneder!! Ikke føler jeg meg noe dårlig heller, føler meg helt strålende nå! bortsett fra at jeg kansje har litt vondt i puppa! Og for å ikke nevne hvor koslig det er på soverommet for tida:D hehe
Mumriken 09 + maibebis 12 Skrevet 23. oktober 2008 #2 Skrevet 23. oktober 2008 Du skal regne fra første dag i siste mens. Slik regner lege og jordmor
SiMaMi Skrevet 23. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 23. oktober 2008 Hmm jammen det går jo ikke!! Da er jeg jo 9 uker på vei! og fosteret er bare 6 uker... Jeg var på Ul og så det.. Gjør jeg det mer komplisert enn det er nå...??
Mumriken 09 + maibebis 12 Skrevet 23. oktober 2008 #5 Skrevet 23. oktober 2008 Da har du sannsynligvis hatt eggløsning en uke senere enn "vanlig". Uker regnes fra siste mens, men du MÅ ikke ha hatt eggløsning akkurat to uker etter den. Håper det hjelper
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå