Gå til innhold

Til alle som skriker over betalt skatt..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tro meg pengene kommer godt til nytte for de som virkelig trenger dem.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og plutselig en dag så har de selv behov for hjelp fra staten.. Ting skjer uventet...... Da kan man prise seg lykkelig for at systemet er som det er. :)

Men jeg blir irritert over folk som snylter til seg penger ja...

Kjenner folk som ikke gidder å jobbe.. Bare syter seg til hjelp, og er lite samarbeidsvillige med nav... Og sånne folk har jeg ikke så mye til overs for...

Skrevet

Jeg klager ikke iallefall for vi betaler ikke skatt :)

Skrevet

Jeg er selvstendig nærimgsdrivende og må sørge for innbetalingen av skatten selv. Jeg må innrømme at jeg ikke liker det noe serlig akkurat når jeg gjør det, jeg liker vel generelt ikke å betale regninger tror jeg ;-), men sån til vnlig er jeg fornøyd med systemet og faktisk litt stolt over det jeg kan bidra med.

Det jeg derimot ikke liker er de 30.000,- jeg må betale i året i matproduksjonsavgift og de ca 10.000,- jeg må betale i forskningsavgift. Det synes jeg er tåplig at skal legges på landbruket. Det eneste det fører til er dyrere mat og pengebytte med staten.

Skrevet

Enig med deg. Folk vil bo i velferds-Norge, men ikke være med å betale for godene. Vi bruker jo av skattepengene hele tiden alle sammen.

Folk kan jo prøve å bo over en periode i et land der de ikke har de godene vi har, så kanskje de kunne lære litt mer om at livet ikke alltid er en dans på roser for de aller fleste menneskene som lever på denne jorden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...