Gå til innhold

6 uker gammel og påkjørt av bil..

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

huff så trist. heldigvis virker det som det gikk bra!

Skrevet

For en grusom opplevelse... :(

Heldigvis er de små mere hardfør enn vi tror..

Skrevet

Slike påkjørseler er min store skrekk...

Etter at mannen min begynte å kjøre mye i Oslo fikk jeg beskjed om å snu vogna før fotgjengerfelt og sende meg selv først. Han hadde sett en politibil i utrykning hvor en mor løp over fotgjengerfeltet med barnevogna først.

Skrevet

Det holdt på å skje med meg i sommer, da var vel junior 8 uker. En gammel mann var bare max 5 cm unna vognen min da han kom kjørende i det jeg var på vei over fotgjengerfeltet. Fikk helt sjokk, og var i sjokk hele kvelden. Mange som så det. Men klarte ikke å ta bil nr, for jeg var helt sjokkert. Forferdelig opplevelse:(

Skrevet

Sånn er tragisk! Folk har altfor lite respekt for myke trafikanter - ser det daglig når jeg følger snuppa til bhg (vi har refleksvest på når vi går i mørket, venter ved fotgjengerfelt og det er en vei hvor nesten alle barna som går på nærmeste skole ferdes langs) - mange som råkjører forbi fotgjengerfeltene og veiene fra høyre som de har vikeplikt for...

Når det er sagt, så syns jeg det er skummelt hvor mange mødre/fedre/barnepassere som kjører vogna ut foran seg i fotgjengerfeltet, spesielt når det er mørkt og de ikke har refleks på vogna - dèt skjønner ikke jeg meg på. Snu vogna før man går ut i veien, hvis man ikke er 100% sikker på at bilene har stoppet/tenkt å stoppe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...